Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Akkurat det samme med meg. Jeg bruker også som regel str 36 bortsett fra når det kommer til truser og bikini, da kjøper jeg som regel str 38/40. Det verste jeg vet er for små truser.

Trange truser er bare ekkelt, enig i det!

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

4

• ShitDiddelyDo

4

• MHC

3

• morsan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Hvorfor i all verden er dere jente så opptatt av at trusa ikke skal synes? Det er sexy det altså, jeg liker å se en trusekant og jeg liker å se om det ikke er trusekant også. Kanskje kan jeg få ett glimt av fargen, er ikke det bra da?....:-)

Dere jenter hengere der opp i mye rart, som ikke betyr en dritt.

Trusekanten over buksa er jo helt ok at man kan se, men verre med trusekant ved hoftene.... Selv har jeg ikke dette problemet, med mindre jeg går med tights og kort genser (noe jeg ikke gjør :P)

Gjest prust
Skrevet

Hvorfor i all verden er dere jente så opptatt av at trusa ikke skal synes? Det er sexy det altså, jeg liker å se en trusekant og jeg liker å se om det ikke er trusekant også. Kanskje kan jeg få ett glimt av fargen, er ikke det bra da?....:-)

Sånn tenker faktisk jeg også. Synes ikke det gjør en ting om trusa synes gjennom klærne.

Har aldri skjønt problemet.

Skrevet

Hvis du får merker kan du prøve en Stordalen og bruke potetmel (men ikke ta det med inn på flyet).

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10085234

Jeg har ingen erfaring med potetmelbruk i denne sammenheng, men hvis det duger for Stordalen duger det nok for deg også.

LOL!!

Av en eller annen grunn får det meg til å tenke på en historie jeg hørte en gang, og som påstås å være sann:

En mann som skulle sykle Trondheim - Oslo hadde hørt et råd om å bruke damebind i underbuksa for å minske faren for gnukkeskader i underlivet.

Problemet var bare at han hadde på bindet med klistersiden inn mot huden....

*ouch*

Gjest togli
Skrevet

LOL!!

Av en eller annen grunn får det meg til å tenke på en historie jeg hørte en gang, og som påstås å være sann:

En mann som skulle sykle Trondheim - Oslo hadde hørt et råd om å bruke damebind i underbuksa for å minske faren for gnukkeskader i underlivet.

*ouch*

HAHAHA!!! Auuuuuuuu :))))

ShitDiddelyDo
Skrevet

LOL!!

*ouch*

Det kan være noe i det der, for selv med sykkelbukse blir det litt sårt.

Den gang jeg begynte å trene pleide vi å bruke potetmel på hendene før vi løfta vektene. :)

(Noen sniffa salmiakk også før tunge løft, men det er en annen historie). :)

Skrevet

Det kan være noe i det der, for selv med sykkelbukse blir det litt sårt.

Den gang jeg begynte å trene pleide vi å bruke potetmel på hendene før vi løfta vektene. :)

(Noen sniffa salmiakk også før tunge løft, men det er en annen historie). :)

Salmiakk? For å åpne opp kanalene da, eller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Salmiakk? For å åpne opp kanalene da, eller?

Har du forsøkt legge trynet ned i en bolle med salmiakk og dra inn? Prøv!

Da skjønner du hvorfor du blir i stand til litt ekstra smerte. :)

Det er jævla ubehagelig, og jeg tror jeg prøvde det en gang. :)

Skrevet

Har du forsøkt legge trynet ned i en bolle med salmiakk og dra inn? Prøv!

Da skjønner du hvorfor du blir i stand til litt ekstra smerte. :)

Det er jævla ubehagelig, og jeg tror jeg prøvde det en gang. :)

Åja, en slags avledningsmanøver altså :-) Trodde først det var et slags kjerringråd for den som ikke har nesespray ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åja, en slags avledningsmanøver altså :-) Trodde først det var et slags kjerringråd for den som ikke har nesespray ;-)

Hehe, tja. Jeg vil tro det løsner opp ved forkjølelse også, og det kan godt være at det løsner opp langt mer enn tett nese. Skal se at ikke lungebetennelsen forsvinner i samme slengen. :)

Skrevet

Trusekanten over buksa er jo helt ok at man kan se, men verre med trusekant ved hoftene.... Selv har jeg ikke dette problemet, med mindre jeg går med tights og kort genser (noe jeg ikke gjør :P)

''Trusekanten over buksa er jo helt ok at man kan se''

Der er jeg helt uenig! Hva slags truse og hva slags bukse bruker man da? Ser for meg g-streng og lave jeans som enkelte ikledde seg her for noen år siden. :)

At trusekanten vises over rumpa synes jeg imidlertid ikke gjør noe.

Skrevet

Mikrofiber-hipsters fra Sloggi. Elsker dem!

Skrevet

LOL!!

*ouch*

''En mann som skulle sykle Trondheim - Oslo hadde hørt et råd om å bruke damebind i underbuksa for å minske faren for gnukkeskader i underlivet.''

*hehe* For meg funker det helt omvendt. Bind og truseinnlegg suger til seg absolutt alt av naturlig fuktighet og jeg blir tørr og sår om jeg sykler langt.

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg tror du har misforstått hvilken trusekant det er snakk om. Det er ikke at trusa kommer over buksa, slik at du ser litt av trusa. Denne trusekanten er den stygge rynken som vises bak på stramme bukser. Buksebaken går høyere enn trusa. Men fordi trusa er for trang, så synes overgangen. Og det er virkelig ikke pent.

Selv løser jeg problemet ved å bruke tangatruse som sitter godt, uten å stramme. Da blir stumpen min så fin og lekker, så.

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg har aldri likt stringtruser (til min manns fortvilelse), og brukte vanlige truser i mange år. Nå liker jeg best hipstere eller boksere.

Morsomt at det blir sagt at det er gammeldags å bruke stringtruser ;-)

MP har dessverre rett, det har blitt gammeldags å bruke string. Jeg syns selv at string er best, men de blir vanskeligere og vanskeligere å få tak i. Og truseinnlegg for string er blitt borte fra min dagligvarebutikk.

For noen år siden skrev "alle" at de brukte string, mens nå skriver de at det er hipsters eller boxere som er tingen.

Gjest togli
Skrevet

Der er jeg helt uenig! Hva slags truse og hva slags bukse bruker man da? Ser for meg g-streng og lave jeans som enkelte ikledde seg her for noen år siden. :)

At trusekanten vises over rumpa synes jeg imidlertid ikke gjør noe.

Jeg skrev:

Du skrev:

''At trusekanten vises over rumpa synes jeg imidlertid ikke gjør noe''.

Er ikke det det samme da? Eller mener du at trusekanten synes _gjennom_ selve buksa?

Jeg bruker alltid ganske lave bukser og bøyer jeg meg kan det godt være at trusekanten synes over bukselinningen. Har aldri opplevd at trusekanten synes gjennom selve buksa i i midja...men det er kanskje fordi jeg bruker hipsters og de som regel er omtrent like høye som bukselinningen?

Skrevet

Jeg tror du har misforstått hvilken trusekant det er snakk om. Det er ikke at trusa kommer over buksa, slik at du ser litt av trusa. Denne trusekanten er den stygge rynken som vises bak på stramme bukser. Buksebaken går høyere enn trusa. Men fordi trusa er for trang, så synes overgangen. Og det er virkelig ikke pent.

Selv løser jeg problemet ved å bruke tangatruse som sitter godt, uten å stramme. Da blir stumpen min så fin og lekker, så.

Nei, jeg misforsto ikke. Jeg synes det er sexy å se trusekanten gjennom buksen.

Men jeg kommenterte i tillegg at jeg gjerne kan se trusa over buksa også.

Skrevet

Hva er problemet med trusekanten ved hoftene? Dere er rare.

Skrevet

''Dere jenter hengere der opp i mye rart, som ikke betyr en dritt.

''

Hehe, det har du nok veldig rett i!

Finnes mer betydelige ting enn trusekant, men det er ikke tvil om at rumpa ser mer sexy ut uten den tverrgående stripen! :P

Tverrgående eller ei, det har ikke noe å bety om det ses en trusekant gjennom buksa, det kan faktisk være sexy det også.

Gjest togli
Skrevet

Hva er problemet med trusekanten ved hoftene? Dere er rare.

At de lager stripe utenpå buksa;)

Forøvrig har det aldri vært noe problem for meg, så jeg er ikke rar :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...