Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev:

''Trusekanten over buksa er jo helt ok at man kan se''

Du skrev:

''At trusekanten vises over rumpa synes jeg imidlertid ikke gjør noe''.

Er ikke det det samme da? Eller mener du at trusekanten synes _gjennom_ selve buksa?

Jeg bruker alltid ganske lave bukser og bøyer jeg meg kan det godt være at trusekanten synes over bukselinningen. Har aldri opplevd at trusekanten synes gjennom selve buksa i i midja...men det er kanskje fordi jeg bruker hipsters og de som regel er omtrent like høye som bukselinningen?

Jeg mente at trusekanten vises _gjennom_ buksa ja. Synes ikke det er direkte pent og prøver å unngå det selv, men reagerer ikke på det på andre.

At trusa vises over buksa når man bøyer seg frem er vel uunngåelig, men i vanlig sittende eller oppreist stilling er det hakket verre enn synlig trusestrek gjennom buksa. Synes jeg. :)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

4

• ShitDiddelyDo

4

• MHC

3

• morsan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg mente at trusekanten vises _gjennom_ buksa ja. Synes ikke det er direkte pent og prøver å unngå det selv, men reagerer ikke på det på andre.

At trusa vises over buksa når man bøyer seg frem er vel uunngåelig, men i vanlig sittende eller oppreist stilling er det hakket verre enn synlig trusestrek gjennom buksa. Synes jeg. :)

Jepp, enig i det;)

Gjest Jacoba
Skrevet

Jeg har aldri likt stringtruser (til min manns fortvilelse), og brukte vanlige truser i mange år. Nå liker jeg best hipstere eller boksere.

Morsomt at det blir sagt at det er gammeldags å bruke stringtruser ;-)

''Morsomt at det blir sagt at det er gammeldags å bruke stringtruser ;-)''

ja, da følte plutselig jeg meg gammal og :-) Men husker jeg hadde venninner som brukte dette da jeg var 20 år, og det er 14 år siden.... så.. snart en generasjon siden ;-)

Dark-Angel 82
Skrevet

Beste er vel å bare gå uten truse. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...