Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blir veldig glad for tips til en god pocketbok som egner seg bra til strandlektyre i syden.

Jeg vil ha enten en over middels god krimbok, gjerne av nyere dato, eller en knakende god kjærlighetsroman. Jeg ønsker ingen middelmådig leseropplevelse. Jeg liker å ha vanskeligheter med å legge fra meg ei bok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364222-trenger-tips-til-strandlektyre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tøtta sine bøker

Jeg elsket serien sønnavind. Kjøpte de første 39 bøkene på Finn, serien er ikke i ferdig. En serie til å bo i. Har med både kjærlighet og historie. Jeg har aldri likt ukebladserier. Men detter er veldig gode bøker. Handler om områdene rundt fabrikkene rundt akerselva rundt 1900 og fremover.

Boktyven er ellers en utrolig vakker bok alle bør lese. Jeg hørte den på lydbok og den var utrolig bra. Handler om en 11 år gammel jente som vokser opp i Tyskland under krigen.

Likte også Juliet Naked på lydbok. Den første CD en var kjedelig men så ble jeg helt med.

Lydbok må jo være perfekt på stranden?

TorneROSA1365380904

Jeg elsket serien sønnavind. Kjøpte de første 39 bøkene på Finn, serien er ikke i ferdig. En serie til å bo i. Har med både kjærlighet og historie. Jeg har aldri likt ukebladserier. Men detter er veldig gode bøker. Handler om områdene rundt fabrikkene rundt akerselva rundt 1900 og fremover.

Boktyven er ellers en utrolig vakker bok alle bør lese. Jeg hørte den på lydbok og den var utrolig bra. Handler om en 11 år gammel jente som vokser opp i Tyskland under krigen.

Likte også Juliet Naked på lydbok. Den første CD en var kjedelig men så ble jeg helt med.

Lydbok må jo være perfekt på stranden?

Jeg liker Jo Nesbø.

Har akkurat selv begynt på "Flaggermusmannen", og til nå synes jeg den er spennende :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...