Gå til innhold

Velge nytt mobilabonnement?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg er veldig fornøyd med One Call. Rimeligste jeg har hatt.

Men kjør en sånn kalkulator der du plotter inn forbruket ditt. Det er ikke sikkert One Call lønner seg for deg. "Normalt bruk" er tross alt en definisjonssak.

http://www.dinside.no/104487/dinsides-mobilkalkulator

Gjest Men styr unna tele2(pgadekningsprob selv om Noen sikkert er fornøyd med det og)

Sjekk nå for alle guders skyld hva slags dekning de ulike kjører. Spes i forbindelse med nett om du bruker det i blant. Ta en titt på Ludomobil og den som SDD nevner.

Gjest Vil gjerne bytte til one call

Jeg har OneCall. Har 500 minutter, 500 SMS, 500 MMS og 500 MB datatrafikk. Abonnementet passer meg godt. Eneste jeg ikke har fått til, er å bruke de 500 MMS jeg har inkludert i måneden. :D

Har lyst til å bytte til akkurat samme pakke du har, kommer telefonsvar inkludert eller er dte en pris utenom. ?

Gjest Vil gjerne bytte til one call

Har lyst til å bytte til akkurat samme pakke du har, kommer telefonsvar inkludert eller er dte en pris utenom. ?

fant! "Med Mobilsvar er du alltid tilgjengelig for 0,- kroner per måned". Da er det bai bai til Stjelenor!

Annonse

Gjest telepriser.no

Jeg er veldig fornøyd med One Call. Rimeligste jeg har hatt.

Men kjør en sånn kalkulator der du plotter inn forbruket ditt. Det er ikke sikkert One Call lønner seg for deg. "Normalt bruk" er tross alt en definisjonssak.

http://www.dinside.no/104487/dinsides-mobilkalkulator

Til informasjon er ikke denne mobilkalkulatoren oppdatert. Det er derimot telepriser.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...