EnolaGay Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Og jeg, feirer ti år "sammen"i år. Jeg føler ikke for å feire med kake.. :0/ Jeg var hos fysio i februar med stiv hofte som gir vondt kne og ankel. Nå var alt på tur tilbake til stiv igjen. Samt at væromslaget onsdag gav meg akutt et eller annet, jeg totalstivna og fikk nakkekink. Han er ikke imponert over å måtte bruke så innigleden mye krefter på å få meg knytt opp igjen. Det sitter som spikra og KNASER når det løsner. Og heller ikke over at det gjør så vondt under behandling. :0( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Har du prøvd naprapati som er en mellomting mellom kiropraktikk og fysioterapi? Utrolig mye bedre effekt enn de to behandlingsformene hver for seg synes jeg... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Skrevet 6. mai 2011 Har du prøvd naprapati som er en mellomting mellom kiropraktikk og fysioterapi? Utrolig mye bedre effekt enn de to behandlingsformene hver for seg synes jeg... Ja det har jeg og prøvd. Hatt noen behandlinger på brystryggen. Det ble bra, men jeg har trenet det godt også. Jeg trener forøvrig så mye jeg makter ellers nå, men jeg får ikke bukt med skiten. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Ja det har jeg og prøvd. Hatt noen behandlinger på brystryggen. Det ble bra, men jeg har trenet det godt også. Jeg trener forøvrig så mye jeg makter ellers nå, men jeg får ikke bukt med skiten. Utrolig kjedelig at det ikke blir bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.