Gjest miss him Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Tror det er mer "liv" her , og trenger noen gode råd i forhold til mitt "dilemma",og liksom hva folk og spes menn tenker om situasjonen. Men kansje de fleste som er her er også der,hvem vet 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Det er jo ikke så godt å vite hvilket innlegg du sikter til når du ikke skriver hva innlegget heter, og nicket ditt her ikke stemmer med noen innlegg på den siste siden på samliv. Sikkert en fordel å ta en del innlegg her. Jeg sjekker kun Åpent Forum, og uten at jeg ser innlegget får du muligens svar av andre, men åpenbart ikke fasitsvaret. 0 Siter
Gjest ikke en ønsket situasjon Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Tenkte ikke på den Shittdiddelydo, men innlegget lød : herlighet hva skjer ? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Tenkte ikke på den Shittdiddelydo, men innlegget lød : herlighet hva skjer ? Åh. Det er jo ingen problemstilling i det hele tatt. Kjør på. Du skal da aldri trenge å spørre folk som det er greit å knulle folk som vil. (Med forbehold om at fyren ikke er så ung at det grenser til ulovlig, og ja - jeg synes 17, 18, 19 også er en sånn alder, selv om det er lovlig, litt avhengig av din alder, naturligvis). 0 Siter
Gjest miss him Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Troll! Høres det såp trollete ut ? Kan egentlig se det 0 Siter
Gjest æggen Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Høres det såp trollete ut ? Kan egentlig se det Jeg hadde ikke kalt deg et troll om det ikke så trollete ut. 0 Siter
Gjest miss hin Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Åh. Det er jo ingen problemstilling i det hele tatt. Kjør på. Du skal da aldri trenge å spørre folk som det er greit å knulle folk som vil. (Med forbehold om at fyren ikke er så ung at det grenser til ulovlig, og ja - jeg synes 17, 18, 19 også er en sånn alder, selv om det er lovlig, litt avhengig av din alder, naturligvis). han er 26 da,,så jaer innenfor lovligheten ,herlighet, føles ikke sånn egentlig , litt i yngste laget ja, men ok meg han ville ha, der og da iallefall Og som dere sier: lets go for it Og jeg skal ikke gå i dybden på vårt samliv Tror ikke dere er såååå inntresert................. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.