Gå til innhold

Apropos truse; truseløs..??

Anbefalte innlegg

Gjest Jacoba

Jeg har en trang, glatt kjole. Jeg trenger en hold-in-strømpebukse under for å jevne ut magen litt, liksom, og da ser det ganske bra ut. Men - er det vanlig å droppe trusa under strømpebukse??

Det er nermlig eneste måten å så det pent, ellers blir det synlige trusekanter, nemlig!

(Og er det derfor alle kjendisdamer stadig blir avbildet oppunder skjørtekanten?)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364247-apropos-truse-trusel%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, jeg har sett dette, og temkt det bare var en forsterkning i stoffet... Tror det blir truseløst altså. Ps, det er brudekjolen min......... ;o)))

''Tror det blir truseløst altså. Ps, det er brudekjolen min......... ;o)))''

Skal du gifte deg truseløst? Visk det til brudgommen ved alteret så er du sikret en het bryllupsnatt! ;o)))

Skal du gifte deg truseløst? Visk det til brudgommen ved alteret så er du sikret en het bryllupsnatt! ;o)))

Det er omtrent da man oppdager at prestens mikrofon er meget sensitiv og "live" for hele kirken! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest Hulderen

Bare pass på at du ikke hvisker det inn i mikofonen... Ikke for det, da ville garantert gjestene huske ditt bryllup til evig tid.

Annonse

Gjest Jacoba

Å, det var da hans forslag i første omgang, der jeg sto og gnålte over trusekanten som syntes gjennom kjolen ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...