Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Mitt resultat ble:

"Absolutt ikke ille, du husker usedvandlig godt, men mangler den siste detaljen"

...så jeg er fornøyd med det... =)

Skrevet

Jeg fikk alle rett, beskjed om at jeg har "nesten fotografisk hukommelse", og så stod det at omtrent 25 prosent får dette resultatet.

Skrevet

Jeg fikk alle rett, beskjed om at jeg har "nesten fotografisk hukommelse", og så stod det at omtrent 25 prosent får dette resultatet.

.

Så bra =)

Den skal du være stolt av...

Gratulerer så masse med go` hukommelse... =)

Skrevet

.

Så bra =)

Den skal du være stolt av...

Gratulerer så masse med go` hukommelse... =)

Tusen takk! Jeg ble faktisk litt overrasket selv, jeg, selv om jeg vet at jeg er visuell av meg.

Gjest prust
Skrevet

Dette synes jeg var temmelig lett. Hadde to feil - den med dekkene og den med kleshengerene.

Gjest Elextra
Skrevet

''Bedømmelse:

Absolutt ikke ille, du husker usedvanlig godt, men mangler den siste lille detaljen...

''

Fornøyd med dét, er egentlig ikke så god på sånt.... (min mann synes jeg er helt håpløs).

Skrevet

Jeg greide alle sammen, men jeg er ordentlig dårlig til å huske ansikter.

candyqueen_83
Skrevet

Jøss!

Bedømmelse:

Perfekt! Du har nærmest fotografisk hukommelse!

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes det var ganske enkelt og fikk alle rette "Perfekt! Du har nærmest fotografisk hukommelse"

Mary Poppins
Skrevet

Forøvrig får 1 av 4 alle rette så den er nok ikke så veldig vanskelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...