Gå til innhold

10/9 dager til 17. mai

Anbefalte innlegg

Gjest Jomfruland
Skrevet

Det blir skjøy. Gleder meg, gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg og gleder meg. Blir koselig å være sammen med familien:) Håper på fiint vær!

Skrevet

Tja... Mye styr og pes og mye folk, men koselig å se ungene mine gå i toget da. Sikkert ikke så mange år igjen til de ikke gidder gå i tog lenger og jeg slipper å pese meg ned i midtbyen og alt kaoset, men kan kose meg hjemme. :o) Og da kommer jeg sikkert til å savne det. :o)

Gjest Jomfruland
Skrevet

Nei.

Hvorfor det? Hater du folkemengder?

Gjest djent
Skrevet

Hvorfor det? Hater du folkemengder?

Hverken "gleder" eller "gruer" meg.

Gjest Jomfruland
Skrevet

Tja... Mye styr og pes og mye folk, men koselig å se ungene mine gå i toget da. Sikkert ikke så mange år igjen til de ikke gidder gå i tog lenger og jeg slipper å pese meg ned i midtbyen og alt kaoset, men kan kose meg hjemme. :o) Og da kommer jeg sikkert til å savne det. :o)

Hehe ja. Jeg savner å være barn på 17. mai. Det var spennende.

Skrevet

Nei, det er en sånn være inne dag hvor jeg ikke er ute

megler Smekk
Skrevet

Nei ("glede" meg til 17. mai sluttet jeg med når jeg var 8-9 år).

Gjest Jomfruland
Skrevet

Nei ("glede" meg til 17. mai sluttet jeg med når jeg var 8-9 år).

Jeg nærmer meg 40 år og har fremdeles den tirrende spenningen når jeg våkner opp den 17. mai. Det er en gledens dag.

Gjest Jomfruland
Skrevet

Nei, det er en sånn være inne dag hvor jeg ikke er ute

Så trist da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg gleder meg skikkelig, skikkelig, skikkelig til å spise pølse i lumpe og masse is og spinn med sukker og tivoli og masse ballonger med kul luft som sender dem høyt opp.

Gjest Jomfruland
Skrevet

Ja, jeg gleder meg skikkelig, skikkelig, skikkelig til å spise pølse i lumpe og masse is og spinn med sukker og tivoli og masse ballonger med kul luft som sender dem høyt opp.

Det er en bra holdning. Takk for ditt innlegg, nå gleder jeg meg ennå mer! :)

Gjest Fröken Fräken Skäken
Skrevet

Og så får du lov til å være opp LENGE, til minst 1/2 11!

Gjest Salmiakk
Skrevet

Verken gleder eller gruer meg. Skal sikkert klare å gjøre det til en hyggelig opplevelse.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er en bra holdning. Takk for ditt innlegg, nå gleder jeg meg ennå mer! :)

Når er forresten 17. mai i år?

Gjest Salmiakk
Skrevet

Den faller på den 17. tror jeg.

Gjest Jomfruland
Skrevet

Det er på en tirsdag.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den faller på den 17. tror jeg.

Ah. Lurte siden påsken kom så sent i år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...