Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest segunda

Kvinner analyserer både sine medsøstre og det andre kjønn. Kvinner er mye mer verbale enn menn og klarer seg derfor bedre. Bl.a. er selvmord mye vanligere enn hos menn for de greier ikke å snakke seg utav problemene som kvinner gjør.

Kvinner har en tendens til å bruke så lang tid på planlegning at de får ikke tid til å gjøre det de planlegger. Dette ser man ofte i skolen hvor jentene bruker hele friminuttet på å diskutere hva de skal leke med, mens guttene løper rett ut på fotballbanen.

Annonse

Vi bare må. Vi er jo ikke så sterke stakkar, så da må vi ty til andre triks for å kontrollere tilværelsen. Jeg har analysert dustenaboen på jobben og kartlagt alle hans svake sider, så nå vet jeg akkurat hvor jeg skal trykke. Det er så deilig å ha makt:)

LOL

Jeg har igrunnen ikke tenkt på det slik, steike ta! For et våpen å ha! :0D

Vi bare må. Vi er jo ikke så sterke stakkar, så da må vi ty til andre triks for å kontrollere tilværelsen. Jeg har analysert dustenaboen på jobben og kartlagt alle hans svake sider, så nå vet jeg akkurat hvor jeg skal trykke. Det er så deilig å ha makt:)

hehe:-)

ShitDiddelyDo

Men dette medfører jo at også vi må analysere. Når en kvinne gjør/sier noe ligger det tross alt noe bak det. Det er derfor vår oppgave å komme fram til hva hun egentlig mener med det hun sier.

Hvis ikke er vi fucked, så det er ikke enkelt å være mann heller.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...