Gå til innhold

Madeleine: 4 år, og ingen klarsynte har "sett"

Anbefalte innlegg

Jepp!

Han andre spiller i filmen Stolthet og Fordom, av Jane Austen.

Med vennlig hilsen

Nettopp, det var det jeg plutselig kom på... Til min unnskyldning har jeg ca 40 i feber, *tusler i seng og håper antibiotikaen har klarna hodet litt til i morgen*

Fortsetter under...

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

59

• Angustia

8

• ShitDiddelyDo

7

• sant å si

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Godt å se at noen har reagert på det.

Jeg er ikke så bevandret i verken FEM eller MAX, men jeg har sett en serie på begge kanalene (serien på FEM var selvfølgelig Supernatural mens jeg på MAX så noe med så mye substans som Mad Men), men ved å se på disse to seriene får jeg mye reklame for hva kanalene ellers sender, og det er det reneste vannvidd på kanalen FEM, og det er kun dette vannviddet. Det er som om hele kanalen er bygd opp rundt konseptet Ricky Lake og den typen problemstillinger hun tidligere frontet.

Hadde ikke dette vært to små- og marginale kanaler, tror jeg nok det hadde blitt et tema.

Artig at du / dere nevnte det - diskuterte det med mine to eldste seinest i går, og vi var enige ;) Men for å bekrefte målgruppene og "ideologien" bak må jeg bryte sammen og tilstå at jeg aldri har sett på MAX, kun reklamesnutter for programmene. De eldste hadde et langt bedre sammenlikningsgrunnlag ;-)

ShitDiddelyDo

Artig at du / dere nevnte det - diskuterte det med mine to eldste seinest i går, og vi var enige ;) Men for å bekrefte målgruppene og "ideologien" bak må jeg bryte sammen og tilstå at jeg aldri har sett på MAX, kun reklamesnutter for programmene. De eldste hadde et langt bedre sammenlikningsgrunnlag ;-)

Du er derimot en hardcore seer av kanalen FEM? ;) Jeg har lurt litt på hvem som sitter og ser på all denne søpla, men jeg gjetter nok på at de sjelden kan skilte med spesielt høye seertall. Det gjelder nok Max også - sånn bortsett fra når de sender fredagskampen i norsk eliteserie. ;)

Nettopp, det var det jeg plutselig kom på... Til min unnskyldning har jeg ca 40 i feber, *tusler i seng og håper antibiotikaen har klarna hodet litt til i morgen*

God bedring, og bruk feberen til noe energinyttig - fjernvarme, eller noe slikt! ;-)

Med vennlig hilsen

God bedring, og bruk feberen til noe energinyttig - fjernvarme, eller noe slikt! ;-)

Med vennlig hilsen

Tusen takk! Jepp, Vesla skal nyte godt av fjernvarmen! Men ikke si til noen at ho fortsatt sover i senga mi (dog etter at pappa'n døde) :-/ :Febril nattaklem:

nitty-gritty

''At det er mye mellom himmel og jord som enten du ikke forstår eller som fremdeles er uoppdaget/ikke beskrevet er det liten tvil om.''

Riktig. Hva som er uoppdaget/ikke beskrevet vet jo ingen.

Vi har en viss anelse. Spøkelser er ikke en av disse anelsene.

Annonse

Gjest sjøstjerna

Det handler ikke om "tro hva du vil", men om å velkjent gramatikk.

Du er noe for deg selv mth diskusjon, og det å få ting til å skli helt ut.

Til slutt glemmer man hva man diskuterte pga ny diskusjon om noe helt annet. I dette tilfelle vedr ulik bruk av presens/preteritum og den slags. Flytte fokus. Det er egentlig det det dreier seg om.

Du er noe for deg selv mth diskusjon, og det å få ting til å skli helt ut.

Til slutt glemmer man hva man diskuterte pga ny diskusjon om noe helt annet. I dette tilfelle vedr ulik bruk av presens/preteritum og den slags. Flytte fokus. Det er egentlig det det dreier seg om.

:ler:

Det er to HELT forskjellige setninger, som andre også har påpekt ovenfor deg.

Gjest Jacoba

Det finnes sikkert i utgangspunktet mange klarsynte som har en mening om hvor hun kan være. Det er nok ikke mange av disse som gir beskjed om hva de tror. Og av dem som faktisk gir beskjed er det nok ikke mange tips som sjekkes.

Så hva vet vi - om alle tipsene hadde blitt fulgt opp ville hun kanskje blitt funnet.

Eller tenker du som så at de klarsynte skal dra ut på reiser og selv utforske det de mener å se?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...