Gå til innhold

Forlenget fødselspermisjon

Anbefalte innlegg

Gjest Hjemme lenger
Skrevet

Hei!

Jeg skal om en drøy måned begynne å jobbe igjen, og faren skal ta sine fire uker.

Jeg kan godt tenke meg å forlenge fødselspermisjonen fra januar til sommeren. Kan man utvide permisjonen slik selv om man har jobbet i 1 1/2 måned i mellom.

Siden faren tar fire uker, og jeg er litt sent ute med varsel til arbeidsgiver, må jeg jobbe ca 7-8 uker før jeg blir hjemme igjen. Er det lov, eller må man gå rett fra den ordinære permisjon til forlenget permisjon?

Og en annen ting; hvis jeg skulle ønske å ha et helt år forlenget permisjon, kan jeg da be om å forlenge permisjonen med 6 måneder til senere på våren?

Fortsetter under...

Irene Grøneng
Skrevet

Dette spørsmålet må løses ut fra avtale med arbeidsiver.

Irene Grøneng
Skrevet

Dette spørsmålet må løses ut fra avtale med arbeidsiver.

arbeidsgiver that is... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...