Gjest Hjemme lenger Skrevet 7. oktober 2001 Skrevet 7. oktober 2001 Hei! Jeg skal om en drøy måned begynne å jobbe igjen, og faren skal ta sine fire uker. Jeg kan godt tenke meg å forlenge fødselspermisjonen fra januar til sommeren. Kan man utvide permisjonen slik selv om man har jobbet i 1 1/2 måned i mellom. Siden faren tar fire uker, og jeg er litt sent ute med varsel til arbeidsgiver, må jeg jobbe ca 7-8 uker før jeg blir hjemme igjen. Er det lov, eller må man gå rett fra den ordinære permisjon til forlenget permisjon? Og en annen ting; hvis jeg skulle ønske å ha et helt år forlenget permisjon, kan jeg da be om å forlenge permisjonen med 6 måneder til senere på våren? 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 7. oktober 2001 Skrevet 7. oktober 2001 Dette spørsmålet må løses ut fra avtale med arbeidsiver. 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 7. oktober 2001 Skrevet 7. oktober 2001 Dette spørsmålet må løses ut fra avtale med arbeidsiver. arbeidsgiver that is... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.