Gå til innhold

Det må være fint å bli frelst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Hvorfor? Tror du Gud, som visstnok går datalagringsdirektivet en høy gang mht overvåking, bryr seg om lovverket?

I så fall hadde han vel satt en stopper for det? For det kan han. Det har jeg lest i GT. Og når han først setter igang går det ikke upåaktet hen.

Enn så lenge har han ikke satt igang.

Gjest Gyrakvinn

Hvorfor? Tror du Gud, som visstnok går datalagringsdirektivet en høy gang mht overvåking, bryr seg om lovverket?

I så fall hadde han vel satt en stopper for det? For det kan han. Det har jeg lest i GT. Og når han først setter igang går det ikke upåaktet hen.

Er ikke ett av de ti budene at man ikke skal stjele?

Haha, nå skal jeg love å legge meg, men klarer likevel ikke å sove før jeg før uttrykt et pubertalt *LOL*! Dessuten har jeg plukka opp et annet uttrykk: *liker*! Såh deth, såh (eller noe sånt) ;)

Annonse

ShitDiddelyDo

Haha, nå skal jeg love å legge meg, men klarer likevel ikke å sove før jeg før uttrykt et pubertalt *LOL*! Dessuten har jeg plukka opp et annet uttrykk: *liker*! Såh deth, såh (eller noe sånt) ;)

Nå har jeg vært mange år på nettet, men jeg tror faktisk jeg har til gode å bruke pubertale uttrykk som *lol* eller *liker*.

*Stolt*

Gjest Nye tanker om Gud

Neale Donald Walsch har skrevet en rekke bøker fra sine samtaler med Gud. Hva tror du Gud vil fortelle til menneskeheten? Svarene vil sikkert overraske deg. I disse bøkene møter du en Gud som bryr seg lite om hva du laster ned fra internett. Her møter du en Gud som ser galskapen i religionene, og forklarer hvordan galskapen har oppstått. Du får også svar på mange spørsmål om livet og døden og meningen med det hele.

Jeg var på foredrag med Walsch da han var i Norge, og han sa at det viktigste Gud ville si til menneskene var: Dere har tatt feil av meg!

Om du tror at forfatteren virkelig snakker med Gud eller om han finner på alt sammen spiller liten rolle. Det står mye klokt i disse bøkene, vel verdt å lese. Veldig bra alternativ til å bli frelst i den kristne tro.

http://www.walsch.no/

Gjest chikka

Neale Donald Walsch har skrevet en rekke bøker fra sine samtaler med Gud. Hva tror du Gud vil fortelle til menneskeheten? Svarene vil sikkert overraske deg. I disse bøkene møter du en Gud som bryr seg lite om hva du laster ned fra internett. Her møter du en Gud som ser galskapen i religionene, og forklarer hvordan galskapen har oppstått. Du får også svar på mange spørsmål om livet og døden og meningen med det hele.

Jeg var på foredrag med Walsch da han var i Norge, og han sa at det viktigste Gud ville si til menneskene var: Dere har tatt feil av meg!

Om du tror at forfatteren virkelig snakker med Gud eller om han finner på alt sammen spiller liten rolle. Det står mye klokt i disse bøkene, vel verdt å lese. Veldig bra alternativ til å bli frelst i den kristne tro.

http://www.walsch.no/

Elsker disse bøkene. Husker når jeg leste den første, klarte simpelthen ikke legge den fra meg. Den var med meg overalt :) Takk for påminnelsen, skal lese de igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...