meg__123! Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Vi tenkte å bestille wallstickers til å ha i stua. Tenkte å ta med skriften " there is no place like home", men er ikke helt sikre... Har dere noen andre forslag? 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Skrevet 8. mai 2011 What? Annet forslag til skrift....? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Hva er wallstickers? Noen klistermerker til å ha på veggen? Har ikke sett dette jeg. 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Skrevet 8. mai 2011 Hva er wallstickers? Noen klistermerker til å ha på veggen? Har ikke sett dette jeg. http://lekestue.eu/index.do 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 http://lekestue.eu/index.do Hm - dette var nytt for meg. Vet ikke helt om jeg likte det... 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Skrevet 8. mai 2011 Hm - dette var nytt for meg. Vet ikke helt om jeg likte det... Hehe, hver sin smak.. Jeg syns det er kjempe stilig.. I gangen skal vi ha "home sweet home" og på soverommet "always kiss me goodnight".... 0 Siter
Kolesjanka Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Hva er wallstickers? Noen klistermerker til å ha på veggen? Har ikke sett dette jeg. Det er den store dillen blant interiørbloggere for tiden: http://www.google.no/search?q=interi%C3%B8r+blogg+wallstickers&hl=no&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&ei=YhnHTYj_BsmUOurNze0B&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&sqi=2&ved=0CCgQ_AUoAQ&biw=1440&bih=785 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 Hehe, hver sin smak.. Jeg syns det er kjempe stilig.. I gangen skal vi ha "home sweet home" og på soverommet "always kiss me goodnight".... Relativt harry... 0 Siter
SeptJenta Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Hm - dette var nytt for meg. Vet ikke helt om jeg likte det... På kjøkkenet mitt har jeg bolleoppskriften min på veggen har fått mange positive tilbakemeldinger. 0 Siter
ekte nick Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Tror man blir nokså fort lei av slike. Jeg ville heller hatt bilder som jeg raskt kan skifte ut. Men hver sin smak. 0 Siter
Axcia Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 ''Har dere noen andre forslag?'' Ja! Dropp det forslaget ;-) 0 Siter
Gjest wonderwall Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 På do kan dere ha "legg ned ringen etter deg!" eller "vask hendene etterpå!". I gangen kan dere ha "skal den jakken ligge der på gulvet?" På soverommet "ikke i kveld kjære, jeg har hodepine". 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 På do kan dere ha "legg ned ringen etter deg!" eller "vask hendene etterpå!". I gangen kan dere ha "skal den jakken ligge der på gulvet?" På soverommet "ikke i kveld kjære, jeg har hodepine". Og på kjøkkenet: "Mora di jobber ikke her!" 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Annet forslag til skrift....? Nei, tror ikke jeg hadde veldig sans for idéen, så forslag må du nok få fra andre :-) 0 Siter
Gjest wonderwall Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Og på kjøkkenet: "Mora di jobber ikke her!" Eller kanskje heller "Mora di jobber her".. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Eller kanskje heller "Mora di jobber her".. ''Eller kanskje heller "Mora di jobber her".. '' Å? Passer ikke hjemme hos oss, i hvertfall. 0 Siter
Kolesjanka Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 På do kan dere ha "legg ned ringen etter deg!" eller "vask hendene etterpå!". I gangen kan dere ha "skal den jakken ligge der på gulvet?" På soverommet "ikke i kveld kjære, jeg har hodepine". ''I gangen kan dere ha "skal den jakken ligge der på gulvet?"'' Hehe :-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 ''Eller kanskje heller "Mora di jobber her".. '' Å? Passer ikke hjemme hos oss, i hvertfall. "Mora di jobber her" kan jo være en forklaring på hvorfor kjøkkene ser ut som det gjør. Eller ikke ser ut. Alt ettersom. 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 ''Har dere noen andre forslag?'' Ja! Dropp det forslaget ;-) ''Ja! Dropp det forslaget ;-)'' Synes jeg ser den veggen med stor løkkeskrift "Dropp det forslaget" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.