Gå til innhold

26,7 mill. for en sex scene.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonyme tilskuere

I disse dager, hvor folk gjør det " live" på tv, og hvor mange mister/lekker den ene intime filmen/og bilder etter den andre - uten betaling.

Ville_du_tatt imot tilbudet som Pippa har blitt tilbud - for en sex scene ?

Sånn for ordens skyld, så ville jeg takket ja.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364342-267-mill-for-en-sex-scene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fått med meg hva det handler om, men jeg hadde slått til tvert hvis det var snakk om skuespill og det var sånn noenlunde smakfullt, eller i alle fall ikke altfor smakløst. Jeg har gjort verre ting før, og det til og med uten betaling.

Jeg hadde nok avslått hvis jeg var i Pippas situasjon, da.

ShitDiddelyDo

Alt har sin pris og jeg skulle gjerne møtt det menneske som hadde sagt nei til 26,7 millioner for å bli filmet.

Sånn sett er det ganske drøyt å tilby en ung kvinne så mye penger for dette. Mange ville takket ja.

Men det er klart: Normale folk vil jo ikke få dette tilbudet. Sørg for en sexvideo med søsteren til den kommende dronningen i England, og skandalen vil lett tjene inn disse millionene.

Det er helt jævlig hvordan deler av britisk presse herjer, som med disse toppløsbildene som ble publisert for et par dager siden.

Dronningen i England burde sette ned foten og gjøre som hennes forgjengere ville gjort: Kapp hodet av pakket! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...