Gå til innhold

Etniske nordmenn blir minoritet i Norge

Anbefalte innlegg

Gjest lotusen

Ja, og så lenge innvandrerfientligheten fortsetter, så vil mange innvandrere bosette seg sammen med "sine egne", og da selvsagt i Oslo.

Så lenge "de" hele tiden blir fremstilt som et problem, så er jo det en av hovedårsakene til det.

Det er da ellers mange steder man snakker mange språk (i Sør Afrika har de 13 offisielle språk! ;-) ), uten at det nødvendigvis er et stort problem. De aller fleste innvandrere snakker helt grei norsk, og en større andel av dem enn etnisk norske tar høyere utdanning.

Med vennlig hilsen

Nå må du slutte å være så naiv. Du sier at så lenge vi er så fremmedfiendtlige, vil de fortsette å holde seg med sine egne.Når skal du forstå at de VIL holde seg med sine egne?

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

20

• Angustia

7

• Mary Poppins

5

• megler Smekk

5

Ja, på meg var det utenkelig at det var samme land jeg så på TV i 1991 og videre frem som jeg hadde besøkt bare noen få år før.

På samme måte er det nesten uvirkelig for meg at folk ble skutt på gata av tyskere i min hjemby, for bare 1-2 generasjoner siden, og at endel nordmenn som du nevner ble geriljakrigere her i Norge. Men antagelig var det like utenkelig for dem som levde i 1939 også.

Så tilbake til nåtiden. ja, jeg er helt overbevist at om kortere tid enn vi tror, om noen få tiår, er det ikke bare borgerkrig i Norge, men i store deler av Europa.

Islamismen som stadig flere og flere muslimer slutter seg til, er totalt uforenelig og ulevelig sammen med europeisk tradisjon og kultur slik den har utviklet seg siden opplysningstida.

Synd men sant.

Jeg ser at du har gode poenger her. Er ikke enig i det med borgerkrig og faretruende islamisme, men det er en annen diskusjon vi sikkert får tatt seinere, hehe ;)

Akkurat nå ville jeg bare si argumentene dine kommer så veldig mye bedre fram når du ikke drukner dem i en saus av sjikane, personangrep og ekstreme ytringer - slik som (du ikke gjorde) i de siste svarene til meg.

Jeg ser at du har gode poenger her. Er ikke enig i det med borgerkrig og faretruende islamisme, men det er en annen diskusjon vi sikkert får tatt seinere, hehe ;)

Akkurat nå ville jeg bare si argumentene dine kommer så veldig mye bedre fram når du ikke drukner dem i en saus av sjikane, personangrep og ekstreme ytringer - slik som (du ikke gjorde) i de siste svarene til meg.

Å sammenligne Norge, med Yugoslavia under Tito blir jo meget "fantasifullt", og ikke en realistisk sammenligning.

Og uansett om det hadde vært det, så er det da langt flere kriger mellom "like nasjoner" i Europa.

Her er litt av hva høyresiden bedriver for å lage krig:

http://www.dagbladet.no/2011/05/07/nyheter/innenriks/nynazisme/16429787/

Med vennlig hilsen

Å sammenligne Norge, med Yugoslavia under Tito blir jo meget "fantasifullt", og ikke en realistisk sammenligning.

Og uansett om det hadde vært det, så er det da langt flere kriger mellom "like nasjoner" i Europa.

Med vennlig hilsen

Jeg har aldri sagt / skrevet at man kan sammenlikne Norge med Jugoslavia, snarere tvert i mot. Men Balkan-konflikten bør man ha friskt i minnet, også i kampen for å bekjempe økende nynazisme.

Nord og ned

Bra. Vel du har tydligvis ikke lagt merke til det, men jeg svarer folk i den tone jeg blir tiltalt, og har alltid gjort det.

Når det gjelder den notoriske kvalmesprederen som har herjet her i mer enn et tiår, og pådratt seg et utall klager og beskjeder om å ta seg pauser, så har vedkommende aldri vært her i noen annen hensikt enn å sjikannere meningsmotstandere, ikke bare når det gjelder innvandring, men _alle_tema, inkludert kattehold og bunadsbruk.

Den som bevisst griper inn i tråder, for å backe en slik person opp, og frivillig lar seg assosiere med en slik person, må regne med å bli tilsnakket på den samme nedlatende måten som han konsekvent gjør mot alle andre.

Annonse

Nord og ned

Med vennlig hilsen

Jugoslavia er ikke verdens beste eksempel nei. Forskjellene der nede hva vedrører kultur, religion er historie som kan danne grunnlag for en blodig konflikt, er selvsagt langt, langt, langt mindre og svakere enn hva den er i dagens Europa, inkludert Norge. Så vi må nok desverrer regne med at oppgjøret vil bli mye verre og mer uforsonlig her.

Men det er kanskje ikke hva du mente?

Nord og ned

Med vennlig hilsen

Kjedelig med sensurerte bilder. Hvem av dem er deg?

http://ruscenter.info/index.php/2011-03-23-08-11-06/5-----/20-----.html

petter smart

Hva er det som er så ille og kommer til å gå galt? Norge er helt avhengig av innvandring, særlig arbeidsinnvandring..

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10093393

Du er altså naiv nok til å tro på PK-propagandaen.

Nord og ned

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10093393

Du er altså naiv nok til å tro på PK-propagandaen.

Det er jo helt absurd hvis noen i fullt alvor tror Norge er avhengig av uutdannede, ubegavede, udugelge trygde og sosialhjelpsmottakere for å klare seg i fremtiden.

Hva rører seg egentlig i hodet på slike folk?

Annonse

Jeg har aldri sagt / skrevet at man kan sammenlikne Norge med Jugoslavia, snarere tvert i mot. Men Balkan-konflikten bør man ha friskt i minnet, også i kampen for å bekjempe økende nynazisme.

Joda, men den viser jo nettopp hva som skjer med sekterisk "oppførsel" og "oss og dem" tankegang, og hvorfor det er så viktig å unngå dette.

Med vennlig hilsen

Bra. Vel du har tydligvis ikke lagt merke til det, men jeg svarer folk i den tone jeg blir tiltalt, og har alltid gjort det.

Når det gjelder den notoriske kvalmesprederen som har herjet her i mer enn et tiår, og pådratt seg et utall klager og beskjeder om å ta seg pauser, så har vedkommende aldri vært her i noen annen hensikt enn å sjikannere meningsmotstandere, ikke bare når det gjelder innvandring, men _alle_tema, inkludert kattehold og bunadsbruk.

Den som bevisst griper inn i tråder, for å backe en slik person opp, og frivillig lar seg assosiere med en slik person, må regne med å bli tilsnakket på den samme nedlatende måten som han konsekvent gjør mot alle andre.

''Bra. Vel du har tydligvis ikke lagt merke til det, men jeg svarer folk i den tone jeg blir tiltalt, og har alltid gjort det.''

Nei, jeg har ikke gjort det før nå. Men jeg la merke til det i "biltråden" også. For det det er verdt er jeg positivt overraska!

Resten av innlegget ditt avstår jeg fra å kommentere nå, men vi får nok snart en mulighet til å fortsette ;)

Gjest segunda

''Bra. Vel du har tydligvis ikke lagt merke til det, men jeg svarer folk i den tone jeg blir tiltalt, og har alltid gjort det.''

Nei, jeg har ikke gjort det før nå. Men jeg la merke til det i "biltråden" også. For det det er verdt er jeg positivt overraska!

Resten av innlegget ditt avstår jeg fra å kommentere nå, men vi får nok snart en mulighet til å fortsette ;)

Stå på medmullahinne;-). Du har min støtte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...