Gå til innhold

Etniske nordmenn blir minoritet i Norge

Anbefalte innlegg

Gjest muslim-skeptiker

Helt enig i dine betraktninger om dette, megler Smekk.

Har lest at muslimer har uttalt at deres agenda (mål) er å overta verden, by for by, land for land.

Hvis vi ikke våkner opp og skjønner alvoret, går det slik de ønsker. Det ender nok med borgerkrig om en 40-50 år. Og da skal jeg, gammel og grå, kjempe for mitt land!

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

20

• Angustia

7

• Mary Poppins

5

• megler Smekk

5

Gjest lotusen

Har lest at muslimer har uttalt at deres agenda (mål) er å overta verden, by for by, land for land.

Hvis vi ikke våkner opp og skjønner alvoret, går det slik de ønsker. Det ender nok med borgerkrig om en 40-50 år. Og da skal jeg, gammel og grå, kjempe for mitt land!

Selvfølgelig er det det de vil.Og er godt på veg allerede.

Sannsynligvis vil du da sitte på et aldershjem, og de eneste som pleier deg er muslimer! :-)

Ja, jeg vet. Så jeg bør nok ut på barrikadene å kjempe for mitt land før jeg blir gammel og grå...

Du eneste kampen du ser ut til å kjempe er Kampen mot Virkeligheten.

Faktum er at det er ca 98% ikke-muslimer i Norge, og at 80% av innvandrere er ikke-muslimer.

Men det blir jo ikke så morsomme og hysteriske paranoia-innlegg av fakta.

Gjest muslim-skeptiker

Sannsynligvis vil du da sitte på et aldershjem, og de eneste som pleier deg er muslimer! :-)

''Sannsynligvis vil du da sitte på et aldershjem, og de eneste som pleier deg er muslimer! :-)''

Ja, om jeg havner på gamlehjem vil det nok være sånn. Men jeg skal ikke tillate meg selv å bli pleietrengende på den måten. Hvis/når jeg merker at det går den veien, gjør jeg ende på meg selv.

Annonse

Gjest muslim-skeptiker

Faktum er at det er ca 98% ikke-muslimer i Norge, og at 80% av innvandrere er ikke-muslimer.

Det er nok situasjonen i dag, ja. Men om 40 år...?

Gjest lotusen

Og der var 2% innlegget igjen ja. Noe som er tull forøvrig.

Det er nok situasjonen i dag, ja. Men om 40 år...?

Vel, hvis det har redusert seg fra 100% (meget nær) ikke-muslimer til ca 98% på 40 år (siden 1970), så er det neppe stor grunn til å bekymre seg om de neste 40 årene?

Og innen den tid vil jo svært mange av muslimene være like ikke-religiøse som kristne.

''Sannsynligvis vil du da sitte på et aldershjem, og de eneste som pleier deg er muslimer! :-)''

Ja, om jeg havner på gamlehjem vil det nok være sånn. Men jeg skal ikke tillate meg selv å bli pleietrengende på den måten. Hvis/når jeg merker at det går den veien, gjør jeg ende på meg selv.

''gjør jeg ende på meg selv.''

Nuvel, det var du som var bekymret om at du skulle bli i mindretall.

Gjest speer

''Faktum er at det er ca 98% ikke-muslimer i Norge''

Noe som bare er sprøyt. Det reelle tallet ligger på mellom 4 og 5%.

I Oslo er tallet godt over 20%.

''Faktum er at det er ca 98% ikke-muslimer i Norge''

Noe som bare er sprøyt. Det reelle tallet ligger på mellom 4 og 5%.

I Oslo er tallet godt over 20%.

Nei, det reelle tallet er trolig lavere, ettersom de også sikkert har noen "spøkelsesmedlemmer" bare for å få pengene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...