Gå til innhold

Poking på FB -igjen! ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• EnolaGay

4

• morsan

3

• mariaflyfly

3

Gjest Modern77

Mine venner pleier å poke på kødd, intern humor eller for å erte... så har vi en liten konkurranse om poke og poke helt til den ene går lei (han taper).

men dette er en som kanskje er intr, så jeg vil tolke pokingen som flørting, da ville jeg ikke poket tilbake da han kanskje vil tro at du også er intr - poker tilbake (altså flørter).

Ikke foreta deg noe som helst.

Hvorfor kan ikke noen poke MEG?? Urettferdig...jeg får ikke så mye som en liten feilsendt sms engang.

Du får begynne å poke selv da, så er det sikkert noen som poker tilbake, om ikke annet fordi de ikke vet helt hva som er forventet oppførsel når en blir poket, og poker tilbake for sikkerhets skyld;)

ShitDiddelyDo

Enig.

Hvis noen hadde sagt "jeg har blitt poka på feis" for noen år siden, hadde vedkommende blitt sett rart på. Nå er det visst en normal setning.

Hvis noen snakker om poking til meg ser jeg rart på dem, og det mest vannvittige er at det sannsynligvis gjør at det er jeg som blir sett på som den forstyrra part.

Verden er i ferd med å bli bakvendt.

Annonse

Hvis noen snakker om poking til meg ser jeg rart på dem, og det mest vannvittige er at det sannsynligvis gjør at det er jeg som blir sett på som den forstyrra part.

Verden er i ferd med å bli bakvendt.

''Verden er i ferd med å bli bakvendt.''

Bare du som blir gammel. Dette har blitt sagt av gamle grinebitere gjennom alle tider ;)

Gjest prust

Tja, si det...

Du kan gå inn på en venns side og velge å "poke" denne vennen (tror det står ved siden av "send melding") - og vennen får beskjed om at du har "poka" ham/henne. Poking kan visst bety både flørting og/eller at man bare sier et lite "hei!" ;)

''Du kan gå inn på en venns side og velge å "poke" denne vennen (tror det står ved siden av "send melding") - og vennen får beskjed om at du har "poka" ham/henne. Poking kan visst bety både flørting og/eller at man bare sier et lite "hei!" ;)

''

Dette høres jo urteit ut?

Kan dere ikke sende normale meldinger med innhold til hverandre da?

Jeg holder med SDD - skulle tro at hele bunten her har tørna...

Gjest prust

Mine venner pleier å poke på kødd, intern humor eller for å erte... så har vi en liten konkurranse om poke og poke helt til den ene går lei (han taper).

men dette er en som kanskje er intr, så jeg vil tolke pokingen som flørting, da ville jeg ikke poket tilbake da han kanskje vil tro at du også er intr - poker tilbake (altså flørter).

''Mine venner pleier å poke på kødd, intern humor eller for å erte... så har vi en liten konkurranse om poke og poke helt til den ene går lei (han taper).

''

Og dette gjør voksne folk????

ShitDiddelyDo

Enig. Ikke nok at man driver og "poker" hverandre, det er sikkert søtt nok (?), men "pokingen" skal altså analyseres.

Glad jeg er i et stabilt forhold, for å si det slik ;)

Men det morsomme er at vi har poke-samlivsbrudd på samlivsforumet å se fram til. :)

Annonse

Gjest togli

Tror du han er interessert og du definitivt IKKE er det tilbake, så lar du være å poke han. Bare i tilfelle. Om han så konfronterer deg med det sier du bare at du ikke kom på at det betyr noe som helst eller at det ligger en forpliktelse til gjenytelse i det.

Jepp, tror jeg ville svart det samme selv ;)

Gjest togli

Ikke foreta deg noe som helst.

Hvorfor kan ikke noen poke MEG?? Urettferdig...jeg får ikke så mye som en liten feilsendt sms engang.

Isj, så kjedelig!

Jeg ble poka stadig vekk når jeg la inn profilbilde der jeg hadde kort kjole og lekre høyhælte sko.... Nå har jeg et "hodebilde", så pokinghyppigheten er nede på bare to stk :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...