Gå til innhold

Unge medarbeidere...

Anbefalte innlegg

Gjest solute

De har god erfaring i ansettelse av unge medarbeidere... Erfaring ikke så viktig...

Dette står på hjemmesidene, der de også uttrykker de ønsker ny medarbeider.

Skal jeg søke? Jeg er 45 år, og har mye særdeles relevant erfaring for stillingen. Vil jeg komme i betrakning? Eller ønsker de helst ung og uerfaren medarbeider, som de kan "forme"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364404-unge-medarbeidere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

''De har god erfaring i ansettelse av unge medarbeidere... Erfaring ikke så viktig... ''

Haha, snakk om motsigelse!

''Skal jeg søke? Jeg er 45 år, og har mye særdeles relevant erfaring for stillingen. Vil jeg komme i betrakning? Eller ønsker de helst ung og uerfaren medarbeider, som de kan "forme"?''

Skader neppe å søke, selv om det ikke høres ut som det er deg de søker denne gang. Enten ønsker de en som er ung og lett å forme eller de betaler veldig lite. Etter å ha søkt kan du jo evt. ringe og høre og samtidig opplyse om at du er interessert i jobben selv om den er lavest på stigen og lavtlønnet, dersom det stemmer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364404-unge-medarbeidere/#findComment-3163323
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...