Gjest togli Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 ''Jeg er rimelig sikker på du hadde ønska å "ta" meg om jeg svarte "Selvsagt landet!" i den samme tråden Det virker en smule arrogant å skrive det på den måten, men det er klart - liker man å tirre opp folk, så er det en lur måte å få dette til på ;)'' Hvis landet er det selvsate valg for deg, står det deg selvfølgelig helt fritt i å si det! :-) Hvilket du jo også har, men med andre ord. Alle her inne snakker vel bare for seg selv? ;-) Hvis du lar deg provosere av en "selvsagt byen"-frase, havner du jo midt oppi Øystein Sundes "..den som bor på landet trur at den som bor i byn trur at den som bor på landet trur det er så bra i byn" Det handler nok litt om at Sør provoserer meg så til de grader i enkelte av trådene sine, at jeg tåler fint lite fra ham 0 Siter
morsan Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Det handler nok litt om at Sør provoserer meg så til de grader i enkelte av trådene sine, at jeg tåler fint lite fra ham Da handler det jo om at du lar deg provosere av ting som ikke er ment som en provokasjon også. :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Oppvokst i bygd, flyttet til by så fort jeg var ferdig med videregående. Kommer aldri til å bo på landet igjen. 0 Siter
Franzeska Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Jeg bor i en av landets største byer og har likevel masse natur rundt meg. Gå avstand til parker og badeplasser og samtidig bare en 10-minutters sykkeltur inn til sentrum! Ville aldri bodd slik at jeg måtte velge det ene fremfor det andre, da begge deler har sin fordeler. Sånn sett er jeg overbevist om at jeg har valgt den beste løsningen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Jeg vokste opp i en liten bygd, flyttet til Oslo, flyttet videre til by i utlandet, tilbake til Oslo før jeg flyttet til en ganske så liten by. I min situasjon, med flere små barn, så foretrekker jeg helt klart en liten by 0 Siter
Gjest Nickname is reserved by another user Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Det handler nok litt om at Sør provoserer meg så til de grader i enkelte av trådene sine, at jeg tåler fint lite fra ham Du er ikke den eneste ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Du er ikke den eneste ;-) I know - og han vet det nok selv også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.