Gå til innhold

Bygd eller by?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

''Jeg er rimelig sikker på du hadde ønska å "ta" meg om jeg svarte "Selvsagt landet!" i den samme tråden ;) Det virker en smule arrogant å skrive det på den måten, men det er klart - liker man å tirre opp folk, så er det en lur måte å få dette til på ;)''

Hvis landet er det selvsate valg for deg, står det deg selvfølgelig helt fritt i å si det! :-)

Hvilket du jo også har, men med andre ord. Alle her inne snakker vel bare for seg selv? ;-)

Hvis du lar deg provosere av en "selvsagt byen"-frase, havner du jo midt oppi Øystein Sundes "..den som bor på landet trur at den som bor i byn trur at den som bor på landet trur det er så bra i byn"

Det handler nok litt om at Sør provoserer meg så til de grader i enkelte av trådene sine, at jeg tåler fint lite fra ham :P

Videoannonse
Annonse
  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

14

• morsan

3

• mariaflyfly

2

• tonie

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det handler nok litt om at Sør provoserer meg så til de grader i enkelte av trådene sine, at jeg tåler fint lite fra ham :P

Da handler det jo om at du lar deg provosere av ting som ikke er ment som en provokasjon også. :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Oppvokst i bygd, flyttet til by så fort jeg var ferdig med videregående. Kommer aldri til å bo på landet igjen.

Skrevet

Jeg bor i en av landets største byer og har likevel masse natur rundt meg. Gå avstand til parker og badeplasser og samtidig bare en 10-minutters sykkeltur inn til sentrum!

Ville aldri bodd slik at jeg måtte velge det ene fremfor det andre, da begge deler har sin fordeler. Sånn sett er jeg overbevist om at jeg har valgt den beste løsningen :)

Skrevet

Jeg vokste opp i en liten bygd, flyttet til Oslo, flyttet videre til by i utlandet, tilbake til Oslo før jeg flyttet til en ganske så liten by.

I min situasjon, med flere små barn, så foretrekker jeg helt klart en liten by :)

Gjest Nickname is reserved by another user
Skrevet

Du er ikke den eneste ;-)

Gjest togli
Skrevet

Du er ikke den eneste ;-)

I know - og han vet det nok selv også ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...