Bookworm Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Det eneste jeg er skuffet over er alle de dårlige unnskyldningene som blir lanser som forklaring på hvorfor Stella ikke gikk videre; dårlig lyd, Spania mistet lyden helt, uheldig med startnummerer.... Kan det ikke bare være at sangen ikke holdt mål? 0 Siter
Gjest slabbedask Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Det eneste jeg er skuffet over er alle de dårlige unnskyldningene som blir lanser som forklaring på hvorfor Stella ikke gikk videre; dårlig lyd, Spania mistet lyden helt, uheldig med startnummerer.... Kan det ikke bare være at sangen ikke holdt mål? ''Kan det ikke bare være at sangen ikke holdt mål?'' Nå er det mange år siden kvaliteten på sangen hadde noe som helst å si. Nå fortiden dreier det seg mest om øst-europeist jalla-musikk. 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 ''Kan det ikke bare være at sangen ikke holdt mål?'' Nå er det mange år siden kvaliteten på sangen hadde noe som helst å si. Nå fortiden dreier det seg mest om øst-europeist jalla-musikk. Jojo, nå mente jeg vel ikke akkurat at noen låter der holder toppkvalitet, men jeg blir så irritert over at det er teknikken som skal brukes som unnskylding... 0 Siter
cathlin Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Nei, Norge kan ikke komme langt hvert år. La noen andre få sjansen. 0 Siter
Nord og ned Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Jojo, nå mente jeg vel ikke akkurat at noen låter der holder toppkvalitet, men jeg blir så irritert over at det er teknikken som skal brukes som unnskylding... Og glem for all del ikke det eviggrønne rasime-kortet som automatisk kommer rekende på i fjøl hver gang noe går mot en neger i en eller annen sammenheng: http://www.side2.no/underholdning/article3148973.ece 0 Siter
Gjest slp Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Det eneste jeg er skuffet over er alle de dårlige unnskyldningene som blir lanser som forklaring på hvorfor Stella ikke gikk videre; dårlig lyd, Spania mistet lyden helt, uheldig med startnummerer.... Kan det ikke bare være at sangen ikke holdt mål? Men resten av sangene var jo seriøst bare crap! 0 Siter
Gjest slp Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Men afrikanske jungelrytmer er vel ikke akkurat "typisk" norsk? Men må det på død og liv være rotekte norsk? Takk Gud for at Norge ser ut til å bevege seg vekk fra at vi må stå i bunad og lokke på kua mens vi gnukker i vei på fela når vi skal vise oss frem i utlandet! 0 Siter
kosen Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Det eneste jeg er skuffet over er alle de dårlige unnskyldningene som blir lanser som forklaring på hvorfor Stella ikke gikk videre; dårlig lyd, Spania mistet lyden helt, uheldig med startnummerer.... Kan det ikke bare være at sangen ikke holdt mål? Jeg spyr...... Stakkars jeg er neger, så det er derfor jeg ikke gikk videre!! 0 Siter
Kolesjanka Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Jeg personlig er nok ikke så skuffet, men barna elsker Stella og synger Haba Haba med stor innlevelse - og de ble nok litt forfjamset ja. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Jeg vet ikke om jeg er skuffet, men jeg ble overrasket. Jeg var helt sikker på at hun ville gå videre, og jeg fryktet en ny seier til Norge. Jeg syns Stella hadde den beste sangen i den norske finalen. 0 Siter
miakami Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Hun sang surt og lavt, så det var ikke så overraskende at hun ikke gikk videre, litt småskuffet kanskje. Sangen er fengende når den er på CD...men live er hun ikke så flink dessverre. 0 Siter
laban Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Jeg spyr...... Stakkars jeg er neger, så det er derfor jeg ikke gikk videre!! Hun har da ikke sagt det selv? Den eneste som har trukket inn bakgrunnen hennes, er lederen for GP-foreningen eller noe sånt. Med forbehold om at jeg slett ikke har lest alle bortforklaringene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Kunne ikke brydd meg mindre. Selv om det hadde vært artig å se den internasjonale finalen, men nå slipper jeg det. ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Særdeles tilfreds. Da blir det mindre om MGP i media. MGP er Minst kultur for Pengene. Komersielt fjas. I tillegg en usjarmerende "norsk" artist Akkurat like norsk som Alexander Rybakk ;o) 0 Siter
tonie Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Jeg er litt overrasket. Hun synger som ei skjære, men jeg trodde hun skulle gjør det brukbart pga sjarm og blid låt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Tja, trekker litt på skuldrene. Fikk ikke med meg opptredenen i går. For en som kun har hørt sangen et fåtall ganger minner den vel mye om denne: 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Jeg så ikke på det, så kan ikke uttale meg om prestasjonene. Men jeg må si jeg hadde sansen for dama, hun er så levende. Jeg blir glad av å se på henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.