Gå til innhold

Merkelig - nytt bankkort og kodeopplegg

Anbefalte innlegg

Jeg måtte sperre og bestille nye bankkort for litt siden. I dag kom det et nytt visa kort, fra postbanken(?) Det stod Dnb-nord på det. Postbanken og Dnb-nord har slått seg sammen, så det var ikke så rart.

Det rare var at i brevet stod det at jeg skal beholde min gamle kode. Jeg var på butikken og tastet inn den gamle koden, men den ble ikke godtatt. Det jeg gjorde da var å taste koden til mitt Trumf-visa-kort. Den fungerte!

Jeg har altså fått trumf-visakoden til dette nye postbanken/dnbnord-visakortet.

Hvordan kan det gå an? På kortet står bankkontonr til den vanlige postbankkontoen min og alt er i orden sånn sett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364421-merkelig-nytt-bankkort-og-kodeopplegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var kunde i DnB tidligere, og da hadde jeg samme kode på alle kort. Og Trumf-Visa kommer jo fra DnB (bare se på regningen). Jeg har samme kode på Trumf-Visa som jeg hadde på Visa og MasterCard da jeg var kunde i DnB.

Gud, det var bra du sa. Jeg syns dette begynte å bli alvorlig rart. Da må det være forklaringen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...