Gå til innhold

spesialister i psykiatri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har kommet et nytt felles telefonummer du kan ringe for å vite hvem som har ledig kapasitet. Jeg har klart å rote bort arket jeg fikk printet ut, men skal lete nærmere..

http://www.rehabinfo.no/

jeg lurer på om det er denne siden. Det var en person som ga meg et telefonnummer.

Annonse

Du finner det på nettsidene til ditt regionale helseforetak - RHF. Sør-Øst/Vest/Midt/Nord.

jeg har hørt at det har kommet i gang en ny ordning hvor noen? privatpraktiserende behandlere skal knytte seg opp mot et fastlegekontor og forholde seg til pasientene der. En venninne av meg hadde fått en liste med navn av fastlegen om de som var en del av denne ordningen.

Vet du noe mer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...