Gå til innhold

Har ikke sett noe til katten min på et par dager

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dark-Angel 82

Håper det ja. :)

Ikke så sjeldent at de farter litt på denne tiden av året.

Men om ikke hun dukker opp i løpet av morgendagen, ville jeg tatt en liten runde å sett i garasjer og evt skjul. Bare for å utelukke at hun ikke er stengt inne noen steder. :)

Annonse

Ligger en langhåret fin pus påkjørt nede på hovedveien her.....

E 39. Kan det være din? Får håper din dukker opp igjen snart.

''igger en langhåret fin pus påkjørt nede på hovedveien her..... E 39.''

E39 går vel fra Stavanger til Trondheim så det var en forholdsvis usikker stedsangivelse... ;o)

Gjest Jimba

Ikke så sjeldent at de farter litt på denne tiden av året.

Men om ikke hun dukker opp i løpet av morgendagen, ville jeg tatt en liten runde å sett i garasjer og evt skjul. Bare for å utelukke at hun ikke er stengt inne noen steder. :)

Kan ikke gå rundt å åpne andres garasjer vel?

Annonse

brilleslangen

Min pus som er ei kastrert hokatte på 14 år, ho kan finne på å være borte ei ukes tid på sommeren når været er godt.. et par ganger pr sommer. Det lengste ho var borte en gang var 10 dager.. Og da tror jeg ho hadde levd livets glade dager med å fange mus og fugl på nattestid og ligge i ro i skyggen i solsteiken på dagtid. Men var veldig selskapssyk da ho kom hjem.. Jeg fant ho på en leterunde i nærmiljøet og fant ho bare noen hundre meter hjemmefra... i skogen.

Ville bare vise at det at en katt blir borte ikke nødvendigvis betyr at noe har inntruffet. jeg håper katten din bare er ute på vift og dukker opp igjen snart

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...