Gjest signert Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Nope. Jeg ville ikke gjort det tror jeg. 0 Siter
Gjest been there done that Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Men hva syntes du om bemerkningene? Nei de likte jeg ikke. 0 Siter
Gjest nadaa Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Nei det ville jeg aldri påpekt. Jeg er til tider svært oppblåst selv og de dagene har jeg jaggu nok med å håndtere selv. Jeg ville blitt svært lei meg om noen påpekte det. I går så jeg ut som om jeg var 6mnd på vei og i dag er jeg helt normal igjen. Jeg blir slik ved menstruasjon og eggløsning da. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Det kommer anpå hvem det var og i hvilken sammenheng. Jeg vil ikke utelukke at jeg kunne sagt det, men jeg går ikke rundt og bemerker slikt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Ei venninne av meg bemerker sin egen oppblåste mage ofte "se her hvor vondt jeg har i magen i dag". Ellers har jeg ikke øyemål til å legge merke til hvor stor magen til folk er, om de ikke er i niende måned da. Ei på jobben min var fem måneder gravid før jeg så det. ''Ellers har jeg ikke øyemål til å legge merke til hvor stor magen til folk er, om de ikke er i niende måned da. Ei på jobben min var fem måneder gravid før jeg så det.'' Samme her, jeg er helt fjern på sånt. 0 Siter
Gjest stormaga Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har en slem bestemor som sier slikt rett ut, at man har stor mage og sånn... ikke fordi hun er senil, hun har visst alltid vært sånn. Tenker ikke over at folk blir såret. normale folk sier ikke sånn da, uansett hvor oppblåst man er. Med mindre man ser ut som man er 9 mnd på vei... Men innrømmer jeg har spurt mannen min om han var oppblåst for jeg så magen virket så hard og utspilt i forhold til vanlig... (hadde han sagt d til meg hadde jeg sikkert drept han hehe). Er det mer i orden å påpeke magen til menn enn kvinner? ofte jeg hører at man erter menn og spør om de er 4 mnd på vei og sånn, så blir det fleipet vekk.. men tror nok d sårer vel så mye for de som for kvinnfolk. Menn skal jo ha sixpack de....... eller? 0 Siter
Gjest Shirina Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Tror ikke folk påpeker slikt nei, bortsett fra ufordragelige folk... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Tror du det er lettere for en kvinne å kommentere det hos kjæresten enn om han skulle kommentere hennes ballong-mage? Spørsmålet er om en kan forvente at andre vil si det til enn når en har tidvis ballongmage. Gir det noen mening å legge til det spm på spørretesten? Jeg er ikke i noe forhold. ''Tror du det er lettere for en kvinne å kommentere det hos kjæresten enn om han skulle kommentere hennes ballong-mage?'' Det er mulig, men jeg hadde innerst inne satt pris på om min partner var så ærlig mot meg også. ''Spørsmålet er om en kan forvente at andre vil si det til enn når en har tidvis ballongmage. Gir det noen mening å legge til det spm på spørretesten? Jeg er ikke i noe forhold.'' Det kommer vel helt an på hva det er denne testen skal kartlegge da. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Nei, jeg ville aldri ha kommentert eller purt om oppblåsthet. Men at noen tar feil og spør om "den oppblåste" er gravid er jo en annen sak enn å kommentere oppblåsthet som sådan. Men man bør være veldig forsiktig med å kommentere eventuelle graviditeter før man er mer sikker - det er lett å gå i baret. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Ei venninne av meg bemerker sin egen oppblåste mage ofte "se her hvor vondt jeg har i magen i dag". Ellers har jeg ikke øyemål til å legge merke til hvor stor magen til folk er, om de ikke er i niende måned da. Ei på jobben min var fem måneder gravid før jeg så det. ''Ei venninne av meg bemerker sin egen oppblåste mage ofte "se her hvor vondt jeg har i magen i dag". '' Jeg ville nok følt det som ganske slitsomt/irriterende dersom noen jeg omgås med til stadighet skal kommentere fordøyelsen sin på den måten. 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Aldri i verden om jeg ville ha bemerket det... Kan ikke tenke meg at det er normalt, heller... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Nei jeg ville aldri i verden kommentert noe sånt. Men jeg synes også det er merkelig at du til stadigvekk må svare på sånne rare spørsmål på et skjema. 0 Siter
Gjest ballongdamen Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Aldri i verden om jeg ville ha bemerket det... Kan ikke tenke meg at det er normalt, heller... Ja en kan jo prøve å se hva som skjer, hvis en skjer 0 Siter
Gjest ballongdamen Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Nei jeg ville aldri i verden kommentert noe sånt. Men jeg synes også det er merkelig at du til stadigvekk må svare på sånne rare spørsmål på et skjema. Jeg synes også det er rart at de er så opptatt av akkurat det momentet. De fleste som er oppblåste merker jo det selv! Jeg trenger ikke å høre det fra andre for at det skal stemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.