Gjest Svarttrost Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Jeg leter meg grønn på nettet, er på jakt etter en stor dørstopper til utendørs bruk (skal festes på vegg). Finner bare fancy små greier, håpløst! Hjelp? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Lage en selv? http://anitatormoen.blogspot.com/2011/03/drstopper.html Hard skumplast med trekk på eller noe..? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Vi kjøpte de største de har på Coop Bygg og de funker fint utendørs hos oss i alle fall. Sånne grå i tykk "plastgummi" eller hva de nå er laget av. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Lage en selv? http://anitatormoen.blogspot.com/2011/03/drstopper.html Hard skumplast med trekk på eller noe..? Kult dette, men jeg trenger til vegg, ute. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Kult dette, men jeg trenger til vegg, ute. Men byggskum kan du faktisk forme som du vil, om du er kjapp før det stivner. Så kan du male den etterpå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Men byggskum kan du faktisk forme som du vil, om du er kjapp før det stivner. Så kan du male den etterpå. ''Men byggskum kan du faktisk forme som du vil, om du er kjapp før det stivner. Så kan du male den etterpå.'' Når jeg tenker på hvilke styrker vinden kan komme opp i på hytta vår så duger det nok ikke med en klatt byggskum nei...! Den ville blitt pulverisert første gangen døra går i veggen. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 ''Men byggskum kan du faktisk forme som du vil, om du er kjapp før det stivner. Så kan du male den etterpå.'' Når jeg tenker på hvilke styrker vinden kan komme opp i på hytta vår så duger det nok ikke med en klatt byggskum nei...! Den ville blitt pulverisert første gangen døra går i veggen. Armere? *Føler meg kreativ* Eller dreie noe i tre? 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 ''Men byggskum kan du faktisk forme som du vil, om du er kjapp før det stivner. Så kan du male den etterpå.'' Når jeg tenker på hvilke styrker vinden kan komme opp i på hytta vår så duger det nok ikke med en klatt byggskum nei...! Den ville blitt pulverisert første gangen døra går i veggen. Jepp Lillemus, sånn er det her og 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 En stor treskohæl hadde vært greia her tenker jeg. Også kanskje en liten metallplate på selve døren for å hindre merker. Du kan også henge opp en dobb. (som båtene bruker) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.