Gå til innhold

Ville du bemerket gule tenner?

Anbefalte innlegg

Gjest småsåret

Inspirert av magetråden.

En venninne av meg kommenterte tennene mine og spurte om jeg røyka før siden tennene mine var så gule.

Eh hallo?

Nei, jeg har aldri røyka, men innrømmer jeg har vært veldig glad i cola... dessuten har vel arv noe å si.

Men tenna mine er ikke SÅ gule da.

Og uanset så er vel gule tenner MITT problem?

Jeg ville aldri påpekt om hun hadde gule tenner.

Ikke sagt det på den måte i alle fall...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364455-ville-du-bemerket-gule-tenner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig ville jeg aldri kommentert neo sånt! Enkelte folk eier bare ikke sosiale antenner. Regner med at folk som kommenterer slikt ofte er usikre på seg selv og føler seg bedre ved å lete etter andre sine "småfeil". Så alt i alt er det litt synd på sånne folk. Det er jo INGEN som liker å høre negative ting om seg selv og de vil jo på denne måten kunne miste venner.

Håper du var tøff nok, og venn nok til å svare henne da hun sa dette til deg!

Nei, jeg ville ikke ha kommentert noe slikt.

Jeg har vanskeligheter nok med å si fra til noen som på slutten av lunsjen sitter der og skravler og ler med store matrester mellom tennene, og det er jo tross alt lett å gjøre noe med, så mer "grunnleggende" problemer med tenner ville jeg ihvertfall ikke sagt noe om.

Gjest signert

Jeg har vanskeligheter nok med å si fra til noen som på slutten av lunsjen sitter der og skravler og ler med store matrester mellom tennene, og det er jo tross alt lett å gjøre noe med, så mer "grunnleggende" problemer med tenner ville jeg ihvertfall ikke sagt noe om.

Ikke jeg heller..

Annonse

Sjarmig.. not. Min mann har en arvelig tannsykdom, og følgelig ikke perlerad. Grei som han er...(sniff) inntar han nikotinen sin via gugge og ikke røyk i tilllegg. You see?

En gang vi var på en fest kommer en dame og elger seg på ham, og plutselig hopper hun frem og (ja du leser riktig) TAR TAK i leppa på ham og bretter opp! Som på en HEST. Og kommenterer høyt alt sammen.

Ganske sindig fyr til vanlig, men fjeset hans fikk dama til å finne noe annet å gjøre ganske raskt. :0)

tzatziki1365380058

Sjarmig.. not. Min mann har en arvelig tannsykdom, og følgelig ikke perlerad. Grei som han er...(sniff) inntar han nikotinen sin via gugge og ikke røyk i tilllegg. You see?

En gang vi var på en fest kommer en dame og elger seg på ham, og plutselig hopper hun frem og (ja du leser riktig) TAR TAK i leppa på ham og bretter opp! Som på en HEST. Og kommenterer høyt alt sammen.

Ganske sindig fyr til vanlig, men fjeset hans fikk dama til å finne noe annet å gjøre ganske raskt. :0)

Jeg er målløs!

Annonse

tzatziki1365380058

Haha, jeg er som deg... :)

ShitDiddelyDo

Er din venninne 3 år? De pleier å si sånt. "Du, røyker du siden du har så gule tenner?".

Eller som en kommentar som sendte min kompis på ufrivillig salatdiett i flere uker: "Du, mamma, skal du ha barn?". "Eh, nei, hvordan det?". "Det ser ut som du har barn i magen".

Så da ble det salat til middag også på ham.

Gjest Shira :o)

Er din venninne 3 år? De pleier å si sånt. "Du, røyker du siden du har så gule tenner?".

Eller som en kommentar som sendte min kompis på ufrivillig salatdiett i flere uker: "Du, mamma, skal du ha barn?". "Eh, nei, hvordan det?". "Det ser ut som du har barn i magen".

Så da ble det salat til middag også på ham.

Ikke snakk! Sambo møtte noen som sa at de ikke kjente han igjen siden han var blitt så rund i kjakene!

Cluet er jo at de ikke har sett mannen siden han var unggutt og ikke helt hadde utviklet verken fjes eller kropp, men var en hengslete sak. Uansett, han har blitt nøye med alt han spiser og tror at jeg skal følge samme linja. Jaggu om jeg gjør! (heldigvis spiser han gode biffer enda, men det blir emr soppstuing på meg, det er jo positivt)

ShitDiddelyDo

[quote name=Shira :o)' timestamp='1305208512' post='4578226]

Ikke snakk! Sambo møtte noen som sa at de ikke kjente han igjen siden han var blitt så rund i kjakene!

Cluet er jo at de ikke har sett mannen siden han var unggutt og ikke helt hadde utviklet verken fjes eller kropp, men var en hengslete sak. Uansett, han har blitt nøye med alt han spiser og tror at jeg skal følge samme linja. Jaggu om jeg gjør! (heldigvis spiser han gode biffer enda, men det blir emr soppstuing på meg, det er jo positivt)

En god biff og noen champignoner må aldri undervurderes. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...