Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye en skal slite med. Vi har et dasslokkproblem, (dolokk for de sarte?) Og det er gjennomgående i huset her.

De løsner! Og når man intetanende setter skinka nedpå, så sklir hele ringen av doen. Bare flaks at jeg ikke har rausa rett av og tredd hodet rett igjennom dusjveggen! :0O

Eneste ringene jeg har hatt som aldri løsner er de ekle i tynn plast. Og de er vel bare ment som beskyttelse eller for å se pen ut før salg? Den siste vi kjøpte nå kosta forlate meg tusen kroner! Og likevel løsner alt sammen og går i oppløsning.

Har du et dolokktriks å dele? Kan jeg helle lim over "låsene"? Tec7...byggskum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der gikk hele ))#(#%()00 ned i garasjen for videreforeldling til fyllinga. *knurr*

Skrevet

Har dere festet dasslokkene riktig da? Den eneste jeg har hatt problemer med i så måte er et sånt tynt, ekkelt ett som bare hadde to tapper som stakk ned i hullene i selve skåla.

Andre lokk skrues jo fast med mutter på undersiden og skal ikke kunne løsne. Jeg måtte bruke baufil for å få sagd av skruene da jeg skulle skifte dasslokk en gang!

Skrevet

Har dere festet dasslokkene riktig da? Den eneste jeg har hatt problemer med i så måte er et sånt tynt, ekkelt ett som bare hadde to tapper som stakk ned i hullene i selve skåla.

Andre lokk skrues jo fast med mutter på undersiden og skal ikke kunne løsne. Jeg måtte bruke baufil for å få sagd av skruene da jeg skulle skifte dasslokk en gang!

Ja det var satt på riktig. Men de skruene bare skrur seg ut hele tida, så alt blir slark. Og så rauser det til slutt. Jeg fant et kjedelig hvitt med plastfeste nede, og det er myyyye bedre. Plasten sitter!

Og nå har jeg skinnende rent bad i tillegg. På tross av at jeg sitter her og vaser..

Skrevet

Ja det var satt på riktig. Men de skruene bare skrur seg ut hele tida, så alt blir slark. Og så rauser det til slutt. Jeg fant et kjedelig hvitt med plastfeste nede, og det er myyyye bedre. Plasten sitter!

Og nå har jeg skinnende rent bad i tillegg. På tross av at jeg sitter her og vaser..

Kjøp et par ekstra muttere med samme gjengestørrelse, og skru dem på - hardt mot de som allerede er der. Da står det.

Du kan også bruke LocTite, som er et gjengelim.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...