Gå til innhold

Er du ensom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nitty-gritty
Skrevet

Jeg finnes ikke ensom :)

Ikke så merkelig resultat, all den tid jeg aldri føler meg ensom uansett hvor alene jeg er. Det skal en del til, for å si det slik.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg finnes ikke ensom :)

Ikke så merkelig resultat, all den tid jeg aldri føler meg ensom uansett hvor alene jeg er. Det skal en del til, for å si det slik.

Jeg er ensom noen ganger når jeg savner familien min eller lignende. Jeg er ikke nødvendigvis ensom når jeg er alene.

Jeg var veldig ensom etter at jeg ble skilt og da var det mye savn å bo så langt unna familie og barndomsvenner.

nitty-gritty
Skrevet

Jeg er ensom noen ganger når jeg savner familien min eller lignende. Jeg er ikke nødvendigvis ensom når jeg er alene.

Jeg var veldig ensom etter at jeg ble skilt og da var det mye savn å bo så langt unna familie og barndomsvenner.

Jeg kan savne mennesker. Jeg lever med savn etter familie og venner hver eneste dag.

Men jeg forbinder ikke dette savnet med å være ensom, for jeg føler det ikke slik. Det hadde i grunnen vært "verre" om jeg ikke savnet noen.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg kan savne mennesker. Jeg lever med savn etter familie og venner hver eneste dag.

Men jeg forbinder ikke dette savnet med å være ensom, for jeg føler det ikke slik. Det hadde i grunnen vært "verre" om jeg ikke savnet noen.

Da jeg satt alene, nyskilt og syk og savnet mine nærmeste var jeg dypt ensom. Jeg trives med å være alene, og ensomhet har ikke noe med det å gjøre.

Jeg er av og til ensom når jeg er alene i romjula og 17. mai når andre har familier å være sammen med. Døtrene mine feirer alltid jul med meg og nå begynner de å bli så voksne at de er ikke så opptatt av venner som før. Det skal bli stas å bli bestemor;-)

Skrevet

Fikk 5 poeng, og defineres ikke som ensom.

Det hadde også overeasket meg, jeg føler meg ytterts priviligert med fine, gode venner og en hyggelig familie :)

Dessuten er jeg sosial, og har ganske lett for å gjøre meg nye bekjentskaper, sånn om det skulle skorte og lugge litt :)

Skrevet

I følge den testen er jeg det, men det står ingenting om man er det av eget valg, eller om man bare er det. Jeg er ganske tilfreds med tingenes tilstand og det finnes svært få i nabolaget som jeg ønsker inn i min komfortsone. Jeg er litt cathlin sånn sett.

Egentlig kunne jeg tenkt meg å dele ei flaske vin med henne, men da må vi sitte med laptop i hvert vårt hjørne og dole til hverandre.

Skrevet

Jepp. Im lost. Ikke håp ser jeg på scoren min. Det stemmer nok ofte men ikke hele tida.

Gjest øiiiiiiiiii e
Skrevet

Jeg defineres vissnok ikke som ensom. Det må skyldes at jeg er bestevenn med meg selv :)

Skrevet

De påstår at jeg er mer ensom enn folk flest. Så rart. Selv synes jeg jeg har det helt utmerket. Kunne sikker blitt enda litt mer ensom uten at det hadde plaget meg. Jeg synes det er SÅ deilig å få være litt i fred:)

Skrevet

Jeg er visst mer ensom enn gjennomsnittet.

Gjest Jacoba
Skrevet

Mer ensom enn gjennomsnittet.

Men hvilke kriterier ligger til grunn? Jeg føler meg ikke ensom, men har heller ikke noe stort sosialt behov siden jeg er relativt introvert. Har familie, en sosial jobb og en håndfull gode venner, så det er ingen grunn til å påstå at jeg er ensom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...