jubalong70 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Skrevet 13. mai 2011 Så godt å høre! Slipper hun unna tilleggsbehandling som cellegift og stråling? Håper det, og krysser fingre for at kirurgien er nok for å få gruffet unna. Jeg har selv vært gjennom et hardt år med kreftbehandling nå, og en ting som holdt meg oppe var at jeg selv fikk ta støyten og ungene slapp unna. Derfor gjorde det veldig sterkt inntrykk før jul når jeg leste om jenta di. Har tenkt mye på dere, og ønsker dere alt godt. Jeg setter utrolig stor pris på alle gode tanker Og jeg er lei for det du har måttet gå i gjennom. Husker jeg tenkte mens dattera vår var på sykehuset at jeg skulle ønske det var meg. Samtidig ser jeg at ungene nok hadde hatt det ille om jeg var syk også. Hun har så langt ikke behøvd hverken cellegift eller stråling. Stråling ville uansett vært absolutt siste utvei, siden svulsten satt i underlivet og strålingen ville ødelagt alle muligheter for graviditet senere. Ved evt. tilbakefall vil fremdeles kirurgi være førstevalgt behandling. Og godt er det Cellegift er forferdelige saker. Naturligvis flott å ha når man trenger det, men enda bedre om man slipper det 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Jeg setter utrolig stor pris på alle gode tanker Og jeg er lei for det du har måttet gå i gjennom. Husker jeg tenkte mens dattera vår var på sykehuset at jeg skulle ønske det var meg. Samtidig ser jeg at ungene nok hadde hatt det ille om jeg var syk også. Hun har så langt ikke behøvd hverken cellegift eller stråling. Stråling ville uansett vært absolutt siste utvei, siden svulsten satt i underlivet og strålingen ville ødelagt alle muligheter for graviditet senere. Ved evt. tilbakefall vil fremdeles kirurgi være førstevalgt behandling. Og godt er det Cellegift er forferdelige saker. Naturligvis flott å ha når man trenger det, men enda bedre om man slipper det Så godt at hun slipper tilleggsbehandling. En operasjon er ille nok for et barn, og tilleggsbehandlingene gir nå ofte varige souvenirer som man kan klare seg godt uten. I hvert fall barn. Ja, det er trasig for ungene også når mor er syk. Toåringen har blitt veldig klengete, og niåringen hjemmekjær og med lav stressterskel. Trasig å påføre dem sånne opplevelser, men som sagt godt at de slapp å gå gjennom mølla selv. En ubønnhørlig ting med alvorlig sykdom er at det rammer hele familien, og det er nok ikke så lett å være søsken heller i en sånn situasjon. Men nå krysser jeg fingre for at det går bare rette veien på alle fronter! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Skrevet 14. mai 2011 Så godt at hun slipper tilleggsbehandling. En operasjon er ille nok for et barn, og tilleggsbehandlingene gir nå ofte varige souvenirer som man kan klare seg godt uten. I hvert fall barn. Ja, det er trasig for ungene også når mor er syk. Toåringen har blitt veldig klengete, og niåringen hjemmekjær og med lav stressterskel. Trasig å påføre dem sånne opplevelser, men som sagt godt at de slapp å gå gjennom mølla selv. En ubønnhørlig ting med alvorlig sykdom er at det rammer hele familien, og det er nok ikke så lett å være søsken heller i en sånn situasjon. Men nå krysser jeg fingre for at det går bare rette veien på alle fronter! Jeg krysser fingrene for deg og dine 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Så godt at hun slipper tilleggsbehandling. En operasjon er ille nok for et barn, og tilleggsbehandlingene gir nå ofte varige souvenirer som man kan klare seg godt uten. I hvert fall barn. Ja, det er trasig for ungene også når mor er syk. Toåringen har blitt veldig klengete, og niåringen hjemmekjær og med lav stressterskel. Trasig å påføre dem sånne opplevelser, men som sagt godt at de slapp å gå gjennom mølla selv. En ubønnhørlig ting med alvorlig sykdom er at det rammer hele familien, og det er nok ikke så lett å være søsken heller i en sånn situasjon. Men nå krysser jeg fingre for at det går bare rette veien på alle fronter! Ønsker deg lykke til zipper! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.