EnolaGay Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/prest-maatte-drive-ut-aander-fra-dette-navkontoret-3492131.html NAV har med andre ord helt bokstavelig tak i folk fra vugge til grav! Man blir igrunnen ikke kvitt dem i det hinsidige heller ser jeg. ;0P 0 Siter
laban Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Jeg oppfatter det som omvendt - at NAV har besøk av noe(n) de ønsker å bli kvitt - og som ikke lar seg skremme av avvisende saksbehandling. Spøkelser i alle sfærer, forén dere! Nå bør skatteetaten og namsretten passe seg... 0 Siter
Gjest ånden i boksen Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Enda et bygg plassert på en gammel indiansk gravplass. Ikke rart det går slik da! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Skrevet 12. mai 2011 Enda et bygg plassert på en gammel indiansk gravplass. Ikke rart det går slik da! Ja jeg synes jo de hadde en lemfeldig omgang med avgåtte indianere i hine hårde dager...Kunne jo ha samla alle på en plass liksom. :0) 0 Siter
Sør Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Jeg håper de betalte privat for dette. Med vennlig hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Enda et bygg plassert på en gammel indiansk gravplass. Ikke rart det går slik da! ''Enda et bygg plassert på en gammel indiansk gravplass. Ikke rart det går slik da!'' Nå er det vel heller dårlig med indianske gravplasser i Vadsø... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.