Gå til innhold

Begynt i praksisplass, for sliten til å arbeide.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Favott

Håper du kom deg avgårde i dag :)

Oppdater i ettermiddag og fortell oss hvor utrolig deilig det er å ta helg når du vet du har jobbet hardt og gitt ditt aller beste :)

Hei! Ja det gjorde jeg, og det ble ikke så ille som jeg hadde trodd. :)

Annonse

Gjest Favott

''Man blir ikke i så dårlig form etter 4-ukers ferie som flere års "ferie".''

Neida, og jeg mente absolutt ikke at du hadde hatt flere års ferie, jeg antar det er andre grunner enn feriering til at det er mange år siden du har jobbet. :-)

Det er ikke rart du blir sliten av en sånn fysisk krevende jobb heller. Jeg ville allikevel gått på jobb i morgen og heller slappet skikkelig av i helga.

Forsto at du ikke mente at jeg hadde hatt ferie. :)

Er mange mange år siden jeg har vært så glad for helg. Skal bli deilig å sove lenge i morgen. :)

Forsto at du ikke mente at jeg hadde hatt ferie. :)

Er mange mange år siden jeg har vært så glad for helg. Skal bli deilig å sove lenge i morgen. :)

Ja, jeg hørte ei ungjente si en gang da hun hadde fått seg sommerjobb, at nå skjønner jeg endelig hvorfor alle voksne hele tida gleder seg til fredagene. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...