Gjest togli Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Ja får gjøre det. Får ni timers søvn i natt. Da burde jeg være uthvilt nok. Det er faktisk ikke bra å få for mye søvn heller, for da kan man bli mer trøtt... Det beste er nok 7-8 timer med søvn vil jeg tro. 0 Siter
cathlin Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Ja får gjøre det. Får ni timers søvn i natt. Da burde jeg være uthvilt nok. Jepp. Lykke til i morra! 0 Siter
Gjest signert Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Jeg sier som togli - hold ut! Det tar litt tid for kroppen å "omstille" seg. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Håper du kom deg avgårde i dag Oppdater i ettermiddag og fortell oss hvor utrolig deilig det er å ta helg når du vet du har jobbet hardt og gitt ditt aller beste 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Kroppsarbeid ER tungt når en ikke er vant til det! Nyt helga og kjenn den gode følelsen av å bruke kroppen på jobb :-) Det kommer seg etterhvert! 0 Siter
Gjest Favott Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Håper du kom deg avgårde i dag Oppdater i ettermiddag og fortell oss hvor utrolig deilig det er å ta helg når du vet du har jobbet hardt og gitt ditt aller beste Hei! Ja det gjorde jeg, og det ble ikke så ille som jeg hadde trodd. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Hei! Ja det gjorde jeg, og det ble ikke så ille som jeg hadde trodd. Så flott Nyt helga 0 Siter
Gjest Favott Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Så flott Nyt helga Takk for det! Skal ikke på jobb før onsdag nå, har fri mandag. Skal bli godt å få hvilt ut. Kommer til å savne alle de hyggelige menneskene jeg treffer i løpet av dagen. 0 Siter
Gjest Favott Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 ''Man blir ikke i så dårlig form etter 4-ukers ferie som flere års "ferie".'' Neida, og jeg mente absolutt ikke at du hadde hatt flere års ferie, jeg antar det er andre grunner enn feriering til at det er mange år siden du har jobbet. :-) Det er ikke rart du blir sliten av en sånn fysisk krevende jobb heller. Jeg ville allikevel gått på jobb i morgen og heller slappet skikkelig av i helga. Forsto at du ikke mente at jeg hadde hatt ferie. Er mange mange år siden jeg har vært så glad for helg. Skal bli deilig å sove lenge i morgen. 0 Siter
Gjest Favott Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Kroppsarbeid ER tungt når en ikke er vant til det! Nyt helga og kjenn den gode følelsen av å bruke kroppen på jobb :-) Det kommer seg etterhvert! Kjenner allerede den gode følelsen av at det er helg. 0 Siter
Gjest Favott Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Så flott Nyt helga Jeg gleder meg til å gå på jobb igjen. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Forsto at du ikke mente at jeg hadde hatt ferie. Er mange mange år siden jeg har vært så glad for helg. Skal bli deilig å sove lenge i morgen. Ja, jeg hørte ei ungjente si en gang da hun hadde fått seg sommerjobb, at nå skjønner jeg endelig hvorfor alle voksne hele tida gleder seg til fredagene. :-) 0 Siter
Gjest Favott Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Selvsagt er ikke det i orden! Har begynt i 100% stilling etter å ikke ha arbeidet må mange år. Du må da skjønne at det kan være hardt? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Har begynt i 100% stilling etter å ikke ha arbeidet må mange år. Du må da skjønne at det kan være hardt? Hmmm, joda. Men ikke så hardt at du skulker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.