Gå til innhold

bruker dere sokker i sandalene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Er du sikker på det er mote med sokker i sandalene? Du mener ikke heller sokker i pumps - for det er noe helt annet ;)''

Spør du meg er sokker i pumps enda verre enn sokker i sandaler...

Ikke enig.

Få ting i klesveien er verre enn sokker i sandaler på voksne folk.

Annonse

Tja... skal svare når det blir skikkelig på moten - for da endrer jeg som regel syn. Øynene trenger tid på å venne seg til ;)

Sant nok!

men noen ganger fører det bare til at man synes at det er "greit" og ikke nødvendigvis at det er "kjempefint".

Jeg husker hvordan jeg fikk nesten åndenød av slik ekstremt kortbarbert guttesveis for ca 15 år siden. Jeg kalte det "russisk lusesveis" og syntes alle med slik sveis så minst halvkriminelle ut. Jeg fattet ikke at især unge menn uten hårtynning ville ødelegge et vakkert utseende med noe slikt.

Nå har jeg forlengst vent meg til at det er en normal sveis, men jeg synes fortsatt ikke at det er vakkert.

Gjest togli

Sant nok!

men noen ganger fører det bare til at man synes at det er "greit" og ikke nødvendigvis at det er "kjempefint".

Jeg husker hvordan jeg fikk nesten åndenød av slik ekstremt kortbarbert guttesveis for ca 15 år siden. Jeg kalte det "russisk lusesveis" og syntes alle med slik sveis så minst halvkriminelle ut. Jeg fattet ikke at især unge menn uten hårtynning ville ødelegge et vakkert utseende med noe slikt.

Nå har jeg forlengst vent meg til at det er en normal sveis, men jeg synes fortsatt ikke at det er vakkert.

Nei, det har du sikkert rett i ;)

Jeg synes sokker i punps er kult, men kommer an på antrekket.. og greier ikke helt å se for meg meg selv på den måten...

Nei, det har du sikkert rett i ;)

Jeg synes sokker i punps er kult, men kommer an på antrekket.. og greier ikke helt å se for meg meg selv på den måten...

Husker du at Elaine i Seinfeld gikk mye med sokker i skoene i de tidlige episodene. Ikke pumps riktignok, men mer lave Mary Jane-sko o.l.

Annonse

Gjest togli

Husker du at Elaine i Seinfeld gikk mye med sokker i skoene i de tidlige episodene. Ikke pumps riktignok, men mer lave Mary Jane-sko o.l.

Har aldri fulgt med på Seinfeldt, men har sett sokker i skoene flere ganger... Når jeg var liten brukte vi jo halvstrømper i pensko :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...