Gå til innhold

Intimpiercing.

Gjest Lurer litt på dette.

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer litt på dette.
Skrevet

Hører forskjellig om kvinners intimpiercing når de tas i huden over klitoris.

Noen påstår de kan miste følelsen i klitoris og slite med å få orgasme og andre, piercere, sier at dette ikke stemmer.

Noen med meninger om dette? (ikke om det er pent eller stygt)

Og hvis de mister følelsen, vil den da komme tilbake om piercing fjernes?

Videoannonse
Annonse
Gjest du har bare EN kropp
Skrevet

Og den sjansen våger du å ta?!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det du vil finne ut er at det er et risikoprosjekt å ta piercingen i klitoris. Det kan (_kan_) i verste fall ende med permanent nedsatt følsomhet.

Hva akkurat du vil oppleve vet du ikke før du har forsøkt.

Jeg vet ikke om dette kun gjelder piercing i selve klitoris, eller også i huden over, men jeg tror (_tror_) det kun gjelder hvis du huller selve klitoris.

Men hvis du vurderer dette ville jeg nok rådført meg andre steder enn på dol.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg synes dette er noe av det dummeste av alt. Hva er hensikten med piercing i klitoris? Høres ut som kjønnslemlestelse av egen fri vilje.

Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe at sånt går an å drive med! Hva i alle dager er det godt for?

Skrevet

Jeg kjenner bare to stykker som har (i allefall som da har nevnt det for meg..;p) og de sier sex føles akkurat som før piercing, og i det ene tilfellet, også etter (Da hun ene tok ut sin)

Men jeg har hørt det samme som deg, at det kan ta bort følelse, ANER ikke om det er en myte,(Det er jo så mange som mener så mye om piercinger) men tror ikke jeg hadde tatt sjansen uten å ta en skikkelig prat med fagfolk! ;)

Dark-Angel 82
Skrevet

Har ikke hørt om at noen mister følelsen om de bare piercer hetta, men kan nok være en risiko om du piercer igjennom klitoris. Dog, jeg har aldri hørt om noen som har mistet følelsen.

Men det er vel en risiko ved det også, som ved alt annet.

Ta med bitepinne sier jeg bare. ;)

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...