Gjest Lurer litt på dette. Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Hører forskjellig om kvinners intimpiercing når de tas i huden over klitoris. Noen påstår de kan miste følelsen i klitoris og slite med å få orgasme og andre, piercere, sier at dette ikke stemmer. Noen med meninger om dette? (ikke om det er pent eller stygt) Og hvis de mister følelsen, vil den da komme tilbake om piercing fjernes? 0 Siter
Gjest du har bare EN kropp Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Og den sjansen våger du å ta?!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Det du vil finne ut er at det er et risikoprosjekt å ta piercingen i klitoris. Det kan (_kan_) i verste fall ende med permanent nedsatt følsomhet. Hva akkurat du vil oppleve vet du ikke før du har forsøkt. Jeg vet ikke om dette kun gjelder piercing i selve klitoris, eller også i huden over, men jeg tror (_tror_) det kun gjelder hvis du huller selve klitoris. Men hvis du vurderer dette ville jeg nok rådført meg andre steder enn på dol. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Jeg synes dette er noe av det dummeste av alt. Hva er hensikten med piercing i klitoris? Høres ut som kjønnslemlestelse av egen fri vilje. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Jeg kan ikke fatte og begripe at sånt går an å drive med! Hva i alle dager er det godt for? 0 Siter
laguna1 Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Jeg kjenner bare to stykker som har (i allefall som da har nevnt det for meg..;p) og de sier sex føles akkurat som før piercing, og i det ene tilfellet, også etter (Da hun ene tok ut sin) Men jeg har hørt det samme som deg, at det kan ta bort følelse, ANER ikke om det er en myte,(Det er jo så mange som mener så mye om piercinger) men tror ikke jeg hadde tatt sjansen uten å ta en skikkelig prat med fagfolk! 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Har ikke hørt om at noen mister følelsen om de bare piercer hetta, men kan nok være en risiko om du piercer igjennom klitoris. Dog, jeg har aldri hørt om noen som har mistet følelsen. Men det er vel en risiko ved det også, som ved alt annet. Ta med bitepinne sier jeg bare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.