Gå til innhold

Iransk mann dømt til bindhet med svovelsyre

Anbefalte innlegg

Gjest speer

''En iransk mann er dømt til blindhet og skal få dryppet svovelsyre i øynene lørdag, ifølge iranske medier.

– Å gjøre noen blind med syre er en grusom avstraffelsesmetode som ikke er et sivilisert samfunn verdig, sier statssekretær Gry Larsen i UD i en pressemelding.''

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4119766.ece

Nok et eksempel på Sharia i praksis.

Fortsetter under...

Gjest speer

Nok et eksempel på felles opphav mellom f. eks. kristendom og islam.

Og hvis de ikke hadde straffet ham nok, så hadde du da skrevet om behandlingen av kvinner i Iran!

Du må være en av de største rekrutteringsagentene for islam i Norge.

Ja, du måtte kaste deg på igjen. Hele ni minutter var dog litt slapt.

''Nok et eksempel på felles opphav mellom f. eks. kristendom og islam.''

Nok et eksempel på at du har en skrue løs.

''Du må være en av de største rekrutteringsagentene for islam i Norge.''

Mulig det er slik i din bizzare opp-ned verden, ja.

Ja, du måtte kaste deg på igjen. Hele ni minutter var dog litt slapt.

''Nok et eksempel på felles opphav mellom f. eks. kristendom og islam.''

Nok et eksempel på at du har en skrue løs.

''Du må være en av de største rekrutteringsagentene for islam i Norge.''

Mulig det er slik i din bizzare opp-ned verden, ja.

Nei, din ekstremisme sørger jo bare for at naive folk synes dette er spennende. Du er nok mer effektiv enn de fleste imamer i Norge.

Gjest prust

Det er jo selvsagt en grusom straff og et helt uforståelig rettsvesen - men han hadde jo for søren kastet svovelsyre på kvinnen først slik at hun ble vansiret.

Så selv om det i et moderne rettsvesen ikke er tillatt med "øye for øye, tann for tann" -så synes jeg ikke mye syund på fyren :-(

Annonse

Gjest pointless

Nei, din ekstremisme sørger jo bare for at naive folk synes dette er spennende. Du er nok mer effektiv enn de fleste imamer i Norge.

''Du er nok mer effektiv enn de fleste imamer i Norge.''

LOL (For ordens skyld: Jeg ler ikke av ditt forsøk på å sleivsparke speer, men fordi denne påstanden din her var latterlig dum! )

Gjest Nord og ned.

Nok et eksempel på felles opphav mellom f. eks. kristendom og islam.

Og hvis de ikke hadde straffet ham nok, så hadde du da skrevet om behandlingen av kvinner i Iran!

Du må være en av de største rekrutteringsagentene for islam i Norge.

Og islamistrævsleikeren synes som vanlig det er verre at noen _skriver_ om folk som får kastet svovelsyre i øynene, enn at noen faktisk _får_ kastet svolvelsyre i øynene.

Vurdert å få hodet undersøkt?

''Du er nok mer effektiv enn de fleste imamer i Norge.''

LOL (For ordens skyld: Jeg ler ikke av ditt forsøk på å sleivsparke speer, men fordi denne påstanden din her var latterlig dum! )

Speers oppgulp har nok den helt motsatte effekten enn det hun håper på. Alle hat-innleggene mot jøder/muslimer/rom-folk/handicappede/trygdede/alenemødre/homofile (fyll inn det som passer denne uken fra det ekstreme høyre) viser jo bare hvor fulle av hat de er.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Speers oppgulp har nok den helt motsatte effekten enn det hun håper på. Alle hat-innleggene mot jøder/muslimer/rom-folk/handicappede/trygdede/alenemødre/homofile (fyll inn det som passer denne uken fra det ekstreme høyre) viser jo bare hvor fulle av hat de er.

Med vennlig hilsen

Haha, er det noe i denne verden som er stikk motsatt sin hensikt, må det vel være det "antirasistiske" arbeidet du inbilder deg at du bedriver 24/7.

Din selvinnsikt er minus 1 på en skala fra = til 10

Gjest speer

Med vennlig hilsen

Faen så mye pisspreik du klarer å produsere i et forsøk på å spore av nok en diskusjon.

Gjest Nord og ned.

Med vennlig hilsen

Ellers festlig at du presterte å jøde, home, og delvis hitle tråden i en enkelt setning.

Det gjenstår bare frepping, så er du i mål. Vel, Hitler er i allefall glad:

http://www.youtube.com/watch?v=rZ15mR9jL2k

Annonse

Persille1365381127

I likhet med prust synes jeg heller ikke synd på fyren, selv om straffen i seg selv er tragisk - og ikke et samfunn i dag verdig.

Når det er sagt; bør vi stille oss spørsmålet om det er verdt å ofre én mann for å få alle de andre mennene til å tenke seg om FØR de begår slike handlinger mot kvinner?

For det er jo derfor dette skjer. Menn har begått slike handlinger mot kvinner i uminnelige tider, og sluppet unna med liten til ingen "straff". Det er kvinnen og/eller kvinnens familie som får lide for menns toskenskap.

Straffen i seg selv er tullete, ingen oppegående folk kan idømme noe sånt. Men samtidig håper jeg den er preventiv. Jeg har vanskeligheter for å velge side her kjenner jeg...

Gjest slabbedask

I likhet med prust synes jeg heller ikke synd på fyren, selv om straffen i seg selv er tragisk - og ikke et samfunn i dag verdig.

Når det er sagt; bør vi stille oss spørsmålet om det er verdt å ofre én mann for å få alle de andre mennene til å tenke seg om FØR de begår slike handlinger mot kvinner?

For det er jo derfor dette skjer. Menn har begått slike handlinger mot kvinner i uminnelige tider, og sluppet unna med liten til ingen "straff". Det er kvinnen og/eller kvinnens familie som får lide for menns toskenskap.

Straffen i seg selv er tullete, ingen oppegående folk kan idømme noe sånt. Men samtidig håper jeg den er preventiv. Jeg har vanskeligheter for å velge side her kjenner jeg...

''Når det er sagt; bør vi stille oss spørsmålet om det er verdt å ofre én mann for å få alle de andre mennene til å tenke seg om FØR de begår slike handlinger mot kvinner? ''

Med din logikk burde det jo ikke bli begått drap i USA i det hele tatt med tanke på dødsstraffen.

Det er barbarisk, uansett hva han har gjort.

Ellers applauderes dette av norske muslimer: http://tinyurl.com/3jq5wop

''Når det er sagt; bør vi stille oss spørsmålet om det er verdt å ofre én mann for å få alle de andre mennene til å tenke seg om FØR de begår slike handlinger mot kvinner? ''

Med din logikk burde det jo ikke bli begått drap i USA i det hele tatt med tanke på dødsstraffen.

"Ellers applauderes dette av norske muslimer: http://tinyurl.com/3jq5wop"

Norske muslimer sier også dette:

-Personlig synes jeg samfunnet skal være bedre enn folk som kaster syre i ansiktet på andre. Ikke like ille.

-Allikevel har det store flertallet av muslimer innsett at dette uvesenet må vi kvitte oss med. Jeg regner med at det er helt uproblematisk å kutte ut å helle syre i øynene på folk, og fortsatt styre i tråd med islam.

-Et øye for et øye, en tann for en tann. Til slutt sitter de fleste igjen blinde og spiser grøt igjennom et sugerør.

-Jeg blir helt fortvilet av hvor voldelige meninger du har

-Og dette skal det bli et godt samfunn av?

-Forøvrig er det helt vanvittig å legge noe ansvar på kvinnen som den som 'kunne hindret dette'. Ansvaret er ene og alene den islamske staten irans. Det er denne staten som har denne strafferetten. Et enkeltmenneske som har opplevd så store lidelser kan ikke forventes å opptre rasjonelt eller humant.

Gjest slabbedask

"Ellers applauderes dette av norske muslimer: http://tinyurl.com/3jq5wop"

Norske muslimer sier også dette:

-Personlig synes jeg samfunnet skal være bedre enn folk som kaster syre i ansiktet på andre. Ikke like ille.

-Allikevel har det store flertallet av muslimer innsett at dette uvesenet må vi kvitte oss med. Jeg regner med at det er helt uproblematisk å kutte ut å helle syre i øynene på folk, og fortsatt styre i tråd med islam.

-Et øye for et øye, en tann for en tann. Til slutt sitter de fleste igjen blinde og spiser grøt igjennom et sugerør.

-Jeg blir helt fortvilet av hvor voldelige meninger du har

-Og dette skal det bli et godt samfunn av?

-Forøvrig er det helt vanvittig å legge noe ansvar på kvinnen som den som 'kunne hindret dette'. Ansvaret er ene og alene den islamske staten irans. Det er denne staten som har denne strafferetten. Et enkeltmenneske som har opplevd så store lidelser kan ikke forventes å opptre rasjonelt eller humant.

''Norske muslimer sier også dette:''

Der bommer du totalt. Ingen av de som skrev dette er selv muslimer.

petter smart

Drap blir ofte begått i affekt. De er sjeldnere planlagt.

Å kaste syre i ansiktet på noen er overlagt. Dermed er det større sannsynlighet for at en får slutt på dette.

Gjest Nord og ned.

Noen som hadde ventet noe annet? Vel, greit at man nok engang får bekreftet hva som venter fremtidens generasjoner, også her i Norge.

Fredagsunderholdning på torget: Syrekasting, steining og halshugging.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...