Gå til innhold

Drept av samboeren sin

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Datteren til kusinen min ble drept av samboeren sin i dag. Jenta var 20 år og de hadde en sønn sammen på 2 år. Det er seks uker i dag siden min bror døde 20 dager etter at han fikk kreftdiagnose. Min bror og min kusine var jevngamle og lekekamerater da de var små.

Det er blitt nok nå. Familien hadde hatt mer enn nok for lenge siden. Når får vi fred.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! Dette er det ingen som fortjener!

Jeg har ikke ord!

Dark-Angel 82
Skrevet

Noen mennesker får liksom alt...

Sender dere mange gode tanker, og varme klemmer.

Tøff tid. Ta vare på hverandre.

Skrevet

Det er bare sånn at noen får mer enn andre og jeg aner ikke hvorfor. Det er urettferdig, men lite å gjøre med. Nok er nok og nå synes jeg du har fått mer enn nok.

Skrevet

Så grusomt og trist! :( Rart at enkelte skal få så mye på kort tid.

Skrevet

Så utrolig og forferdelig, jeg finner ikke ord!

Vet ikke hvorfor noen ser ut til å skulle få alt - men fryktelig og urettferdig er det!

Varme tanker.

Gjest prust
Skrevet

Så fryktelig. Og at din familie skulle få enda mer nå - det er ikke annet enn urettferdig!

Min søster opplevde at ei nær venninne ble drept av sin samboer. hun hadde gått ut og inn hos oss i alle år. Det var fryktelig.

Skrevet

Ord blir fattige, men jeg vil bare si at jeg føler inderlig med deg, kjære segunda! Håper virkelig dere får fred nå... *Klemmer*

Skrevet

Så grusomt, segunda.

Sender deg mine tanker.

:klem:

Skrevet

Så ubeskrivelig vondt for dere, Segunda. Trøsteklem.

Gjest pointless
Skrevet

Huff, dette var trist. Kondolerer.

Gjest Mye dramatikk
Skrevet

Trist med all dramatikken i livet ditt. Det er så mye at det er nesten ikke til å tro.

Gjest segunda
Skrevet

Trist med all dramatikken i livet ditt. Det er så mye at det er nesten ikke til å tro.

Jeg skulle ønske at det var mindre. Jeg har stor familie og da er det mye som skjer, men dette er ekstremt.

Gjest Mye dramatikk
Skrevet

Jeg skulle ønske at det var mindre. Jeg har stor familie og da er det mye som skjer, men dette er ekstremt.

Stor klem fra meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...