Gå til innhold

Forelsket i ei på jobb, hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Det er fordi vi er "gamle" (ikke det at jeg vet alderen din da, men;)) - trådstarter er født i -89, så det er mulig det funker på sånne? :P

Jeg er nok en gamling jeg og...

Men jeg er likevel litt i tvil om jenter rundt den alderen blir sjarmert av slike åpningsreplikker. Når man blir bedre kjent derimot...;)

Gjest tenker jeg

Jeg tenker jeg vil si til henne: Jeg er vært fasinert av deg. Du har god humor og er veldig søt.

For min del hadde jeg syntes gutten gikk fortere frem om han sa det der enn om han kom løpende bort og pirket meg på ryggen og sa poke. Det siste ville jo vært fryktelig søtt, men selvfølgelig det er jo lettere å skjønne hva du mener om du sier det første.

Jeg tenker jeg vil si til henne: Jeg er vært fasinert av deg. Du har god humor og er veldig søt.

''Jeg tenker jeg vil si til henne: Jeg er vært fasinert av deg. Du har god humor og er veldig søt.''

Jeg ville heller sagt noe sånt som - "Jeg liker deg veldig godt, du har god humor og jeg synes du er veldig søt". :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...