Gå til innhold

Forelsket i ei på jobb, hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Ikke hør på kvinnfolka under her. Har dere fredagspils på jobben? Drekk deg i så fall til mot og la det stå til.

Dette har fungert for generasjoner av menn, og selv om kvinnene under ganske sikkert vil si dette er lavmål, så har nok de fleste av dem latt seg sjarmere i senk i fylla de også.

Dessuten er du kanskje født i 89? Da er du i så fall rundt 21. I den alderen kommer du unna med nærmest alt du gjør i fylla, så du har ingenting å tape. :)

Fortsetter under...

Ikke hør på kvinnfolka under her. Har dere fredagspils på jobben? Drekk deg i så fall til mot og la det stå til.

Dette har fungert for generasjoner av menn, og selv om kvinnene under ganske sikkert vil si dette er lavmål, så har nok de fleste av dem latt seg sjarmere i senk i fylla de også.

Dessuten er du kanskje født i 89? Da er du i så fall rundt 21. I den alderen kommer du unna med nærmest alt du gjør i fylla, så du har ingenting å tape. :)

''Drekk deg i så fall til mot og la det stå til.''

Nei nei nei! Å bli sjekket opp av halvfulle eller dritfulle menn er det siste de aller, aller fleste jenter ønsker! SDD da - dette mener du ikke seriøst!?

Nei nei nei! Å bli sjekket opp av halvfulle eller dritfulle menn er det siste de aller, aller fleste jenter ønsker! SDD da - dette mener du ikke seriøst!?

:hikste-ler:

Lillemus: hvor lenge har du vært på DOL sammen med SDD?

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest sjøstjerna

De fleste liker smilende ansikter. Om du blunker til henne mens du smiler, så er dette også et hint hun kan ta.

Så kan du jo kanskje invitere på lunch òm dere har kantine? Snakke om løst og fast. Fortelle hva du gjør og spør med ekte interesse hva hun gjør. Kan godt si at du har lagt merke til henne, og at du er interessert i å bli bedre kjent. Gå rolig frem.

Annonse

ShitDiddelyDo

'' Nei nei nei! Å bli sjekket opp av halvfulle eller dritfulle menn er det siste de aller, aller fleste jenter ønsker! SDD da - dette mener du ikke seriøst!?''

Drita fungerer det også, men brisen holder lenge.

Og jo - jeg er seriøs. Dette fungerer. Spør enhver mann. Du kan sannsynligvis også spørre de fleste kvinner, men dere nekter for det, for "dere gjør jo ikke sånt".

Men det er bare vås, noe man vil se på et hvert julebord, en hver bar akkurat nå en fredags kveld, et hvert diskotek, osv.

Fyren over vurderer til og med følgende:

'' Jeg tenker jeg vil si til henne: Jeg er vært fasinert av deg. Du har god humor og er veldig søt.''

Dere må stoppa ham!

Gjest Guy89

De fleste liker smilende ansikter. Om du blunker til henne mens du smiler, så er dette også et hint hun kan ta.

Så kan du jo kanskje invitere på lunch òm dere har kantine? Snakke om løst og fast. Fortelle hva du gjør og spør med ekte interesse hva hun gjør. Kan godt si at du har lagt merke til henne, og at du er interessert i å bli bedre kjent. Gå rolig frem.

Tusen takk, det var gode tips. Det skal jeg gjøre på onsdag. Gleder meg! :)

Bare husk, at det er en viss risk forbundet med å sjekke opp noen på jobb. Hvis du blir avvist, kan det bli ukomfortabelt å jobbe sammen, og hvis dere blir sammen men det senere blir brudd, kan det blir enda vanskeligere. Selv ville jeg ikke likt å finne meg en kjæreste på arbeidsplassen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...