Gå til innhold

Føler at hun kveler meg

Anbefalte innlegg

Gjest Snill men slitsom

Har ei venninne som jeg føler kveler meg. Jeg vet at hun er singel og ensom men jeg kan ikke ta meg av henne hele tiden. Hun spør hele tiden om vi kommer på besøk. Jeg sier at vi har nok med jobb og barn men kommer når vi har tid. Hver helg spør hun om hva vi skal gjøre. Jeg sier at jeg vet ikke. Kan jeg bli med vist dere skal handle eller kjøre til sverige spør hun da. Og da føler jeg at vi kan ikke gjøre noe av dette uten å ta henne med. Føler meg litt fanget. u stad ringte hun å spurte om hvordan det gikk. Jeg sa at vi var på burger king med ungene. å,uten meg spurte hun. hvordan kan jeg fikse dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364537-f%C3%B8ler-at-hun-kveler-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Konfronter henne, si at du er ikke singel, du har forpliktelser med barn og hus og hjem og alt dette fører med seg. Men at det ville vært hyggelig å finne på venninne ting i blant når du har tid til det. Vanlige mennesker skjønner dette uten at du trenger si det, andre må høre det.

Gjest togli

Jeg tror at neste gang hun spør, så skal du si at barna trenger deg i helgene, og at du må ha fullt fokus på dem - og at det greier du ikke hvis du har med deg egne venner. Si det med et glimt i øyet:)

Sørg heller for å _av og til_ invitere henne hjem til deg på en kopp kaffe e.l. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...