Gå til innhold

Sharialovene: Systematisert barbari og ondskap

Anbefalte innlegg

Gjest ekte kristen
Skrevet

Godt blogginnlegg: http://fokusert.com/?p=7611

''Barbariske straffemetoder, som begrunnes ut fra streng tolking av sharialovene(tradisjonell islamsk lov), da hentet fra Koranen, er en realitet i flere muslimske land. Og slike metoder kan være, pisking, steining, hengning og i visse tilfeller amputasjon av kroppsdeler.

Det finnes følgende tanker i Islam «Øye for øye og tann for tann». Jødedommen er også eksponent for en slik brutal etisk-tankegang, som man finner i gammeltestamentet, der hevn er sett på som akseptabel reaksjonsform. Men i

Europeisk kristen humanistisk tenking er menneskerettene en ledesnør, der ser en på mennesket som noe verdifull i seg selv, uavhengig av en persons gjerninger.''

Videoannonse
Annonse
Gjest Nord og ned.
Skrevet

Husk at muslimske land aldri har gjennomgått opplysningstiden, og befolkningen har derfor null peiling på hva humanisme, medmennekelighet og personlig frihet er. Ikke engang på det teoretiske plan.

Utviklingen stoppet opp i år 600 e.kr, og står på stedet hvil.

Skrevet

Husk at muslimske land aldri har gjennomgått opplysningstiden, og befolkningen har derfor null peiling på hva humanisme, medmennekelighet og personlig frihet er. Ikke engang på det teoretiske plan.

Utviklingen stoppet opp i år 600 e.kr, og står på stedet hvil.

''Fanatisk antireligiøs atferd er egentlig en egen religion det også. – Nord og ned.''

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Fanatisk antireligiøs atferd er egentlig en egen religion det også. – Nord og ned.''

Jaja, i din opp-ned verden med nesegrus beundring og forsvar av islamsimen er det jo fanatisk å mislike amptasjoner, syrekasting, steining og halshogging.

Noe _nytt_ du ønsket å formidle til oss?

Skrevet

Jaja, i din opp-ned verden med nesegrus beundring og forsvar av islamsimen er det jo fanatisk å mislike amptasjoner, syrekasting, steining og halshogging.

Noe _nytt_ du ønsket å formidle til oss?

Nå må du snart bestemme deg om jeg er anti-religiøs eller ei! :knegg:

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Motstand mot halshogging, syrekasting, steining og amputasjoner, er å regne som religiøs fanatisme. -Sør

Skrevet

Motstand mot halshogging, syrekasting, steining og amputasjoner, er å regne som religiøs fanatisme. -Sør

Jeg er mot syre, amputasjoner, dødsstraff, osv. fordi det er mot Menneskerettighetene.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Jeg er mot syre, amputasjoner, dødsstraff, osv. fordi det er mot Menneskerettighetene.

Du trenger ikke ro deg unna mer. I denne tråden står det klart og tydelig:

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Du har laget din egen halvschizofrene kvasireligion. Anti-kristen til det fanatiske, med en nesegrus beundring for barabariet i islamismen.

Skrevet

Du trenger ikke ro deg unna mer. I denne tråden står det klart og tydelig:

Sånn bortsett fra at jeg selvsagt aldri har skrevet det.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Sånn bortsett fra at jeg selvsagt aldri har skrevet det.

Ikke bare etterlyser du dokumenatsjon på hva du yttrykte i eldgamle tråder, men nå sitter du jaggu og benekter hva du skriver live også, og som alle i lesekynig alder kan se:.

DU HEVDER JEG ER EN RELIGIØS FANATIKER FORDI JEG TAR AVSTAND FRA BARBARISKE ISLAMSKE STRAFFEMETODER!

Du er en forbasket narr.

Skrevet

Ikke bare etterlyser du dokumenatsjon på hva du yttrykte i eldgamle tråder, men nå sitter du jaggu og benekter hva du skriver live også, og som alle i lesekynig alder kan se:.

DU HEVDER JEG ER EN RELIGIØS FANATIKER FORDI JEG TAR AVSTAND FRA BARBARISKE ISLAMSKE STRAFFEMETODER!

Du er en forbasket narr.

''

DU HEVDER JEG ER EN RELIGIØS FANATIKER''

Iht til din egen definisjon.

'' FORDI JEG TAR AVSTAND FRA BARBARISKE ISLAMSKE STRAFFEMETODER!''

Nei, ikke derfor.

Skrevet

Du har laget din egen halvschizofrene kvasireligion. Anti-kristen til det fanatiske, med en nesegrus beundring for barabariet i islamismen.

Kun i ditt hode er det slik.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''

DU HEVDER JEG ER EN RELIGIØS FANATIKER''

Iht til din egen definisjon.

'' FORDI JEG TAR AVSTAND FRA BARBARISKE ISLAMSKE STRAFFEMETODER!''

Nei, ikke derfor.

Du kan kutte å fossro. Årene dine knakk for mange innlegg siden:

Denne tråden kommer til å forfølge deg lenge, lenge..

Gjest Morsk
Skrevet

Kun i ditt hode er det slik.

Det er nesten vanskelig å båssette en person med så ytterliggående, forvirrede og usammenhengende oppfatninger som at:

Skrevet

Du kan kutte å fossro. Årene dine knakk for mange innlegg siden:

Denne tråden kommer til å forfølge deg lenge, lenge..

Joda, bortsett fra at det var DU som skrev det, og ikke jeg. :-)

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Joda, bortsett fra at det var DU som skrev det, og ikke jeg. :-)

Sjelden jeg bookmarker en tråd på DOL, men denne er unntaket. Aldri har du vel kledd deg selv mer naken enn i denne.

Gjest ekte kristen
Skrevet

Er det mulig å diskutere sak, og ikke person? Eller er det for vanskelig å ta avstand fra Sharia?

Skrevet

Er det mulig å diskutere sak, og ikke person? Eller er det for vanskelig å ta avstand fra Sharia?

Som ateist så tar jeg selvsagt avstand fra alle typer religiøse lover som strider med Menneskerettighetene.

Tar du, som "ekte kristen" avstand fra enhver form for diskriminering av homofile og bifile, inkl. at de ikke får adoptere?

Gjest ekte kristen
Skrevet

Som ateist så tar jeg selvsagt avstand fra alle typer religiøse lover som strider med Menneskerettighetene.

Tar du, som "ekte kristen" avstand fra enhver form for diskriminering av homofile og bifile, inkl. at de ikke får adoptere?

Jeg skal svare på det når du har svart klart på om du "tar avstand fra Sharia".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...