Gjest ekte kristen Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Godt blogginnlegg: http://fokusert.com/?p=7611 ''Barbariske straffemetoder, som begrunnes ut fra streng tolking av sharialovene(tradisjonell islamsk lov), da hentet fra Koranen, er en realitet i flere muslimske land. Og slike metoder kan være, pisking, steining, hengning og i visse tilfeller amputasjon av kroppsdeler. Det finnes følgende tanker i Islam «Øye for øye og tann for tann». Jødedommen er også eksponent for en slik brutal etisk-tankegang, som man finner i gammeltestamentet, der hevn er sett på som akseptabel reaksjonsform. Men i Europeisk kristen humanistisk tenking er menneskerettene en ledesnør, der ser en på mennesket som noe verdifull i seg selv, uavhengig av en persons gjerninger.'' 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Husk at muslimske land aldri har gjennomgått opplysningstiden, og befolkningen har derfor null peiling på hva humanisme, medmennekelighet og personlig frihet er. Ikke engang på det teoretiske plan. Utviklingen stoppet opp i år 600 e.kr, og står på stedet hvil. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Husk at muslimske land aldri har gjennomgått opplysningstiden, og befolkningen har derfor null peiling på hva humanisme, medmennekelighet og personlig frihet er. Ikke engang på det teoretiske plan. Utviklingen stoppet opp i år 600 e.kr, og står på stedet hvil. ''Fanatisk antireligiøs atferd er egentlig en egen religion det også. – Nord og ned.'' 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 ''Fanatisk antireligiøs atferd er egentlig en egen religion det også. – Nord og ned.'' Jaja, i din opp-ned verden med nesegrus beundring og forsvar av islamsimen er det jo fanatisk å mislike amptasjoner, syrekasting, steining og halshogging. Noe _nytt_ du ønsket å formidle til oss? 0 Siter
Sør Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Jaja, i din opp-ned verden med nesegrus beundring og forsvar av islamsimen er det jo fanatisk å mislike amptasjoner, syrekasting, steining og halshogging. Noe _nytt_ du ønsket å formidle til oss? Nå må du snart bestemme deg om jeg er anti-religiøs eller ei! :knegg: 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Nå må du snart bestemme deg om jeg er anti-religiøs eller ei! :knegg: Motstand mot halshogging, syrekasting, steining og amputasjoner, er å regne som religiøs fanatisme. -Sør 0 Siter
Sør Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Motstand mot halshogging, syrekasting, steining og amputasjoner, er å regne som religiøs fanatisme. -Sør Jeg er mot syre, amputasjoner, dødsstraff, osv. fordi det er mot Menneskerettighetene. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Jeg er mot syre, amputasjoner, dødsstraff, osv. fordi det er mot Menneskerettighetene. Du trenger ikke ro deg unna mer. I denne tråden står det klart og tydelig: Motstand mot halshogging, syrekasting, steining og amputasjoner, er å regne som religiøs fanatisme. -Sør 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Nå må du snart bestemme deg om jeg er anti-religiøs eller ei! :knegg: Du har laget din egen halvschizofrene kvasireligion. Anti-kristen til det fanatiske, med en nesegrus beundring for barabariet i islamismen. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Du trenger ikke ro deg unna mer. I denne tråden står det klart og tydelig: Motstand mot halshogging, syrekasting, steining og amputasjoner, er å regne som religiøs fanatisme. -Sør Sånn bortsett fra at jeg selvsagt aldri har skrevet det. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Sånn bortsett fra at jeg selvsagt aldri har skrevet det. Ikke bare etterlyser du dokumenatsjon på hva du yttrykte i eldgamle tråder, men nå sitter du jaggu og benekter hva du skriver live også, og som alle i lesekynig alder kan se:. DU HEVDER JEG ER EN RELIGIØS FANATIKER FORDI JEG TAR AVSTAND FRA BARBARISKE ISLAMSKE STRAFFEMETODER! Du er en forbasket narr. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Ikke bare etterlyser du dokumenatsjon på hva du yttrykte i eldgamle tråder, men nå sitter du jaggu og benekter hva du skriver live også, og som alle i lesekynig alder kan se:. DU HEVDER JEG ER EN RELIGIØS FANATIKER FORDI JEG TAR AVSTAND FRA BARBARISKE ISLAMSKE STRAFFEMETODER! Du er en forbasket narr. '' DU HEVDER JEG ER EN RELIGIØS FANATIKER'' Iht til din egen definisjon. '' FORDI JEG TAR AVSTAND FRA BARBARISKE ISLAMSKE STRAFFEMETODER!'' Nei, ikke derfor. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Du har laget din egen halvschizofrene kvasireligion. Anti-kristen til det fanatiske, med en nesegrus beundring for barabariet i islamismen. Kun i ditt hode er det slik. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 '' DU HEVDER JEG ER EN RELIGIØS FANATIKER'' Iht til din egen definisjon. '' FORDI JEG TAR AVSTAND FRA BARBARISKE ISLAMSKE STRAFFEMETODER!'' Nei, ikke derfor. Du kan kutte å fossro. Årene dine knakk for mange innlegg siden: Motstand mot halshogging, syrekasting, steining og amputasjoner, er å regne som religiøs fanatisme. -Sør Denne tråden kommer til å forfølge deg lenge, lenge.. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Kun i ditt hode er det slik. Det er nesten vanskelig å båssette en person med så ytterliggående, forvirrede og usammenhengende oppfatninger som at: Motstand mot halshogging, syrekasting, steining og amputasjoner, er å regne som religiøs fanatisme. -Sør 0 Siter
Sør Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Du kan kutte å fossro. Årene dine knakk for mange innlegg siden: Motstand mot halshogging, syrekasting, steining og amputasjoner, er å regne som religiøs fanatisme. -Sør Denne tråden kommer til å forfølge deg lenge, lenge.. Joda, bortsett fra at det var DU som skrev det, og ikke jeg. :-) 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Joda, bortsett fra at det var DU som skrev det, og ikke jeg. :-) Sjelden jeg bookmarker en tråd på DOL, men denne er unntaket. Aldri har du vel kledd deg selv mer naken enn i denne. Motstand mot halshogging, syrekasting, steining og amputasjoner, er å regne som religiøs fanatisme. -Sør 0 Siter
Gjest ekte kristen Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 ''Fanatisk antireligiøs atferd er egentlig en egen religion det også. – Nord og ned.'' Er det mulig å diskutere sak, og ikke person? Eller er det for vanskelig å ta avstand fra Sharia? 0 Siter
Sør Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Er det mulig å diskutere sak, og ikke person? Eller er det for vanskelig å ta avstand fra Sharia? Som ateist så tar jeg selvsagt avstand fra alle typer religiøse lover som strider med Menneskerettighetene. Tar du, som "ekte kristen" avstand fra enhver form for diskriminering av homofile og bifile, inkl. at de ikke får adoptere? 0 Siter
Gjest ekte kristen Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Som ateist så tar jeg selvsagt avstand fra alle typer religiøse lover som strider med Menneskerettighetene. Tar du, som "ekte kristen" avstand fra enhver form for diskriminering av homofile og bifile, inkl. at de ikke får adoptere? Jeg skal svare på det når du har svart klart på om du "tar avstand fra Sharia". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.