Gjest Nord og ned. Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg skal svare på det når du har svart klart på om du "tar avstand fra Sharia". Selvsagt gjør han ikke det helt plutselig. Han tar derimot veldig klar avstand fra dem som tar avstand fra Sharia. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg skal svare på det når du har svart klart på om du "tar avstand fra Sharia". Det svarte jeg jo allerede på i første setning ovenfor. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Selvsagt gjør han ikke det helt plutselig. Han tar derimot veldig klar avstand fra dem som tar avstand fra Sharia. Jeg har da alltid tatt klar avstand fra Sharia, og alt annet som strider mot Menneskerettighetene. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har da alltid tatt klar avstand fra Sharia, og alt annet som strider mot Menneskerettighetene. Fort gjort å forveksle alltid og aldri ser jeg. 0 Siter
Gjest ekte kristen Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Det svarte jeg jo allerede på i første setning ovenfor. Har du problemer med å forstå order "klart"? Spørsmål: Tar du avstand fra Sharia? A. Ja, jeg tar avstand fra Sharia. B. Nei, jeg tar ikke avstand fra Sharia. C. Jeg liker ponnier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.