nick Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Og poket! Av henholdsvis ei på 17 og ei på 15. Er dette bra? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Tror du skal være forsiktig med å poke tilbake når de er så unge. Men lovverket rundt poking vet dolfruene mer om enn meg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. mai 2011 Skrevet 13. mai 2011 Tja, jeg blir stadig vekk bådde tagget og poket av folk i den alderen, og ingen har buret meg inne eller fratatt meg nett-rettigheter ennå. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hva slags forhold har du til jentene? Er du onkelen deres, så er det helt i orden. Er de bare perifere bekjente, (som noen i gata eller venners barn), burde du vel ikke hatt dem som FB-venner i utgangspunktet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg ville iallefall ikke ha poka tilbake Og for å tagge deg må de vel være venner med deg på FB? 0 Siter
nick Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Skrevet 14. mai 2011 Jeg ville iallefall ikke ha poka tilbake Og for å tagge deg må de vel være venner med deg på FB? Jeg har jo poket tilbake, men hva det betyr vet jeg ikke. Det høres dirty ut, men er vel mere, Hey, wake up! ? Tagging er også nytt for meg, men jeg har blitt tagget til hennes profilbilde. Om jeg skjønner det rett, så er det en måte å sende beskjed på? Det er to av mine tre protege'er, så FB er en grei måte holde kontakt. Jeg har ellers ikke den helt store interessen for tenåringer. 0 Siter
nick Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Skrevet 14. mai 2011 Tror du skal være forsiktig med å poke tilbake når de er så unge. Men lovverket rundt poking vet dolfruene mer om enn meg. Jeg driver vanligvis ikke å poker 15-åringer, men i dette tilfellet er det harmløst. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg driver vanligvis ikke å poker 15-åringer, men i dette tilfellet er det harmløst. Skal man tro togli og co. er poking aldri harmløst. 0 Siter
mrxx Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 På facebook er ikke dette uvanlig. Jeg er venn med flere jenter i tenårene og oppover i alder og blir stadig poket og tagget, så det betyr ikke stort. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har jo poket tilbake, men hva det betyr vet jeg ikke. Det høres dirty ut, men er vel mere, Hey, wake up! ? Tagging er også nytt for meg, men jeg har blitt tagget til hennes profilbilde. Om jeg skjønner det rett, så er det en måte å sende beskjed på? Det er to av mine tre protege'er, så FB er en grei måte holde kontakt. Jeg har ellers ikke den helt store interessen for tenåringer. Hmm..tagging av deg på hennes profilbilde hørtes merkelig ut? Tagging er vel mest ment som å vise hvem en person er der det er bilde av vedkommende (tror jeg?). Poking kan visst både bety "flørt" og "hei på deg!"..., så ikke godt å si altså 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hva slags forhold har du til jentene? Er du onkelen deres, så er det helt i orden. Er de bare perifere bekjente, (som noen i gata eller venners barn), burde du vel ikke hatt dem som FB-venner i utgangspunktet. ''Er de bare perifere bekjente, (som noen i gata eller venners barn), burde du vel ikke hatt dem som FB-venner i utgangspunktet.'' Mener du at det er feil å ha venners barn som Fb-venner? Hvorfor det, egentlig? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hmm..tagging av deg på hennes profilbilde hørtes merkelig ut? Tagging er vel mest ment som å vise hvem en person er der det er bilde av vedkommende (tror jeg?). Poking kan visst både bety "flørt" og "hei på deg!"..., så ikke godt å si altså Tenåringer tagger og poker i hytt og vær, det er slett ikke noe merkelig med det. Nå må du slutte å overanalysere, togli. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Tenåringer tagger og poker i hytt og vær, det er slett ikke noe merkelig med det. Nå må du slutte å overanalysere, togli. Det var nick som spurte og jeg var hjelpsom Men hvorfor tagge en person som ikke er i et bilde?? Jeg tagger aldri, så kan ikke helt det der.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.