Gå til innhold

Døm meg!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Shirina
Skrevet

Unskyld! Tror folk liker at jeg har det vondt! Ja det gjør de "story of my life". Er ikke et offer,vil ikke det! Er grei jeg. Men faen...jeg hater meg. Alt er min skyld...og dere vil ikke svare. Jeg er faen meg langt nede,full og skiitten som min kjære bror. Elsket meg han,så døde han da...men han er her,så jærvlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Shirina
Skrevet

Neivel,ikke døm meg! Bare overse meg!!!!!!

brilleslangen
Skrevet

hvor mange svar forventet du egentlig midt på natta???

Hvis det er sånn at du sliter med noe bør du prøve å få skaffet deg selv hjelp. Mye hjelp å få i det offentlige, men du må jo i såfall ta steget og be om hjelp selv...

Og uten at jeg egentlig vet noe om hva du evt har "gjort" siden du sier alt er din feil, så tør jeg likevel påstå at du ikke fortjener å gå rundt å ha det vondt med deg selv.

Skrevet

Du er herved dømt til en måned i friskluft og null tilgang til PC.

Gjest Shirina
Skrevet

Du er herved dømt til en måned i friskluft og null tilgang til PC.

Takk. Det var en bra dom!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...