Gjest Nybegynneren Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Noen med erfaring som har tips? Kan jeg løpe med lang løpebukse i dag, eller ser det rart ut? Den lange buksen er den eneste med lomme som jeg kan ha. Løper de fleste med shorts? Jeg rekker å dra innom en sportsbutikk å kjøpe en kortere bukse, men shorts løper jeg ikke i.. 0 Siter
nick Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Du kan da løpe i hva som helst, så lenge det er løpbart i. En mellomlang bukse ser rarere ut enn en lang, IMHO. Det er et løp, ikke en fashionevent? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Siden det er varmt ville jeg valgt shorts. Jeg ville gitt en god faen i hvordan jeg så ut så lenge det var behagelig. Når det er sagt har også jeg visse grenser. Jeg var nede på sporten og prøvde en av disse tettsittende løpebuksene (ser behagelig ut om høsten og vinteren), men et kjapt blikk i speilet fikk meg til å innse at jeg sjelden hadde sett noe dummere. Jeg så ut som Mel Brooks i Robin Hood-parodien Men in Tights, så der måtte jeg bare sette grensen. 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Det er viktig å vite hva som betyr mest i ulike situasjoner. Her er tiden den viktigste faktor. Bruk det som raskest bringer deg fra A til B. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Siden det er varmt ville jeg valgt shorts. Jeg ville gitt en god faen i hvordan jeg så ut så lenge det var behagelig. Når det er sagt har også jeg visse grenser. Jeg var nede på sporten og prøvde en av disse tettsittende løpebuksene (ser behagelig ut om høsten og vinteren), men et kjapt blikk i speilet fikk meg til å innse at jeg sjelden hadde sett noe dummere. Jeg så ut som Mel Brooks i Robin Hood-parodien Men in Tights, så der måtte jeg bare sette grensen. ''Jeg var nede på sporten og prøvde en av disse tettsittende løpebuksene (ser behagelig ut om høsten og vinteren), men et kjapt blikk i speilet fikk meg til å innse at jeg sjelden hadde sett noe dummere.'' De er utrolig gode å trene og løpe i! ) 0 Siter
nick Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 ''Jeg var nede på sporten og prøvde en av disse tettsittende løpebuksene (ser behagelig ut om høsten og vinteren), men et kjapt blikk i speilet fikk meg til å innse at jeg sjelden hadde sett noe dummere.'' De er utrolig gode å trene og løpe i! ) Cameltoe! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Cameltoe! Neida, sååå trange er ikke mine bukser! ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 ''Jeg var nede på sporten og prøvde en av disse tettsittende løpebuksene (ser behagelig ut om høsten og vinteren), men et kjapt blikk i speilet fikk meg til å innse at jeg sjelden hadde sett noe dummere.'' De er utrolig gode å trene og løpe i! ) Ja, de sier det, og det var derfor jeg vurderte å kjøpe en, men jeg så så forbanna dum ut i den. Jeg bryr meg normalt ikke en tuddel om klær, og i hvert fall ikke treningsklær (det meste jeg har er hullete og 10 år gammel), men hvis jeg skulle løpt i det der måtte jeg også brukt finlandshette for ikke å bli gjenkjent. 0 Siter
....AV Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Folk løper i veldig mye forskjellig, så det spiller ingen rolle, bruk det du selv liker best. Jeg skal selv løpe i lang eller 3/4 lang bukse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.