Gå til innhold

Får dere i dere 5 om dagen jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Antar det gjelder menn også, så da drikker jeg kaffe med meget god samvittighet.

Men jeg er nok litt for glad i kaffe.

Ja, det gjelder visst menn også.

Kaffe har andre helsemessige gevinster også:

http://www.forskning.no/artikler/2006/mai/1148455804.23

Annonse

ShitDiddelyDo

Ja, det gjelder visst menn også.

Kaffe har andre helsemessige gevinster også:

http://www.forskning.no/artikler/2006/mai/1148455804.23

Så bra! Fem om dagen høres ut som en fin regel. Jeg trodde mine 3-4 kopper (som er ganske sterke, og det er vel egentlig krus) var drøy kost, men da har jeg litt å gå på.

Annonse

Det likte jeg godt! :-)

På dager hvor jeg nesten ikke synes jeg har fått drukket kaffe, har jeg nok drukket tilsvarende 5 vanlige kopper. På jobben drikkes kaffe nesten kontinuerlig - og to store krus før jeg drar om morgenen... Et par om ettermiddagen og kvelden også :-)

Gjest Jacoba

Vel, det er som all annen forskning; den ene dagen er det sunt, den andre dagen risikerer man all verdens grusomme sykdommer av det samme.

Men nei, jeg drikker aldri 5 kopper kaffe om dagen, da ville jeg gått rundt som et eneste nervevrak. Reagerer veldig lett på koffein, og må holde meg til maks 3 kopper i løpet av en dag. I tillegg er jeg ei slik som "ikke får sove" hvis jeg drikker kaffe etter kl 16-17.. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...