Kolesjanka Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Skrevet 14. mai 2011 Å, er det en slik glamour-karsk? :-) ''glamour-karsk'' Hehe :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Finnes jo så mange varianter nå, traktekaffe og macchiato f.eks, kan ikke sammenlignes. ) Uansett er det effekten jeg er ute etter, hehe! Macchiato er vel den feite karamellsaken? Den er fin den også! 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Macchiato er vel den feite karamellsaken? Den er fin den også! Vet du, i dag da jeg blogget, tenkte jeg på deg, og måtte flire litt for meg selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Vet du, i dag da jeg blogget, tenkte jeg på deg, og måtte flire litt for meg selv. '' Vet du, i dag da jeg blogget, tenkte jeg på deg, og måtte flire litt for meg selv. ;)'' Så lenge du flirer med meg og ikke av meg, så skal du få lov til å dagdrømme om meg. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 '' Vet du, i dag da jeg blogget, tenkte jeg på deg, og måtte flire litt for meg selv. ;)'' Så lenge du flirer med meg og ikke av meg, så skal du få lov til å dagdrømme om meg. Good! Hint: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10085556 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Good! Hint: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10085556 Åja. Mitt gamle jeg hadde startet en tråd om det der. Men mitt nye- og modne jeg fortrengte det og sov godt i natt helt uten å skrike opp om det her inne før jeg la meg, selv om jeg vet at jeg ikke må se skrekkfilm før jeg legger meg. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Åja. Mitt gamle jeg hadde startet en tråd om det der. Men mitt nye- og modne jeg fortrengte det og sov godt i natt helt uten å skrike opp om det her inne før jeg la meg, selv om jeg vet at jeg ikke må se skrekkfilm før jeg legger meg. Hehe, godt å høre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Da er du innafor! Må bare passe på at du får i deg 5 slike hver dag ;-) 5 sånne om dagen!? Da hadde jeg nok trillet rundt her... ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Finnes jo så mange varianter nå, traktekaffe og macchiato f.eks, kan ikke sammenlignes. ) Uansett er det effekten jeg er ute etter, hehe! Jeg bør kanskje tvinge i meg litt kaffe hver dag? Problemet er at jeg får "ADHD" av kaffe 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg bør kanskje tvinge i meg litt kaffe hver dag? Problemet er at jeg får "ADHD" av kaffe Ikke sikkert du trenger det da, jeg selv får en liten, men tiltrengt rakett i ræva av kaffe. Bare det ikke bikker over, da kan det bli litt ADHD her og :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Ikke sikkert du trenger det da, jeg selv får en liten, men tiltrengt rakett i ræva av kaffe. Bare det ikke bikker over, da kan det bli litt ADHD her og :-) Godt det ikke bare er meg Drikker jeg kaffe etter klokka 15, sover jeg ikke på natta... Det er faktisk ikke tull engang 0 Siter
tonie Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Godt det ikke bare er meg Drikker jeg kaffe etter klokka 15, sover jeg ikke på natta... Det er faktisk ikke tull engang Da drikker du for lite kaffe. Ta fire kopper til, så blir du trøtt. Super sovemedisin:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Da drikker du for lite kaffe. Ta fire kopper til, så blir du trøtt. Super sovemedisin:) Fire kopper???!! MÅ jeg??? *svett* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hehe, godt å høre. Men du sier du skrev blogginnlegg om dette? Jeg antar du slakta henne? Det vil jeg i så fall gjerne se. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Men du sier du skrev blogginnlegg om dette? Jeg antar du slakta henne? Det vil jeg i så fall gjerne se. Hehe, var i grunnen et ganske kort innlegg. Du kan få link til bloggen på Solsiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.