Gå til innhold

Får dere i dere 5 om dagen jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Vet du, i dag da jeg blogget, tenkte jeg på deg, og måtte flire litt for meg selv. ;)

'' Vet du, i dag da jeg blogget, tenkte jeg på deg, og måtte flire litt for meg selv. ;)''

Så lenge du flirer med meg og ikke av meg, så skal du få lov til å dagdrømme om meg. :)

Dark-Angel 82

'' Vet du, i dag da jeg blogget, tenkte jeg på deg, og måtte flire litt for meg selv. ;)''

Så lenge du flirer med meg og ikke av meg, så skal du få lov til å dagdrømme om meg. :)

Good! ;)

Hint: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10085556

Annonse

ShitDiddelyDo

Åja. Mitt gamle jeg hadde startet en tråd om det der. Men mitt nye- og modne jeg fortrengte det og sov godt i natt helt uten å skrike opp om det her inne før jeg la meg, selv om jeg vet at jeg ikke må se skrekkfilm før jeg legger meg.

Dark-Angel 82

Åja. Mitt gamle jeg hadde startet en tråd om det der. Men mitt nye- og modne jeg fortrengte det og sov godt i natt helt uten å skrike opp om det her inne før jeg la meg, selv om jeg vet at jeg ikke må se skrekkfilm før jeg legger meg.

Hehe, godt å høre. ;)

Gjest Jacoba

Jeg bør kanskje tvinge i meg litt kaffe hver dag? ;)

Problemet er at jeg får "ADHD" av kaffe :P

Ikke sikkert du trenger det da, jeg selv får en liten, men tiltrengt rakett i ræva av kaffe. Bare det ikke bikker over, da kan det bli litt ADHD her og :-)

Gjest togli

Ikke sikkert du trenger det da, jeg selv får en liten, men tiltrengt rakett i ræva av kaffe. Bare det ikke bikker over, da kan det bli litt ADHD her og :-)

Godt det ikke bare er meg ;)

Drikker jeg kaffe etter klokka 15, sover jeg ikke på natta... Det er faktisk ikke tull engang ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...