Gå til innhold

Får dere i dere 5 om dagen jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, er det en slik glamour-karsk? :-)

''glamour-karsk''

Hehe :-)

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Finnes jo så mange varianter nå, traktekaffe og macchiato f.eks, kan ikke sammenlignes. :o) Uansett er det effekten jeg er ute etter, hehe!

Macchiato er vel den feite karamellsaken? Den er fin den også!

Dark-Angel 82
Skrevet

Macchiato er vel den feite karamellsaken? Den er fin den også!

Vet du, i dag da jeg blogget, tenkte jeg på deg, og måtte flire litt for meg selv. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet du, i dag da jeg blogget, tenkte jeg på deg, og måtte flire litt for meg selv. ;)

'' Vet du, i dag da jeg blogget, tenkte jeg på deg, og måtte flire litt for meg selv. ;)''

Så lenge du flirer med meg og ikke av meg, så skal du få lov til å dagdrømme om meg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åja. Mitt gamle jeg hadde startet en tråd om det der. Men mitt nye- og modne jeg fortrengte det og sov godt i natt helt uten å skrike opp om det her inne før jeg la meg, selv om jeg vet at jeg ikke må se skrekkfilm før jeg legger meg.

Dark-Angel 82
Skrevet

Åja. Mitt gamle jeg hadde startet en tråd om det der. Men mitt nye- og modne jeg fortrengte det og sov godt i natt helt uten å skrike opp om det her inne før jeg la meg, selv om jeg vet at jeg ikke må se skrekkfilm før jeg legger meg.

Hehe, godt å høre. ;)

Skrevet

Da er du innafor! Må bare passe på at du får i deg 5 slike hver dag ;-)

5 sånne om dagen!? Da hadde jeg nok trillet rundt her... :o)

Gjest togli
Skrevet

Finnes jo så mange varianter nå, traktekaffe og macchiato f.eks, kan ikke sammenlignes. :o) Uansett er det effekten jeg er ute etter, hehe!

Jeg bør kanskje tvinge i meg litt kaffe hver dag? ;)

Problemet er at jeg får "ADHD" av kaffe :P

Gjest Jacoba
Skrevet

Jeg bør kanskje tvinge i meg litt kaffe hver dag? ;)

Problemet er at jeg får "ADHD" av kaffe :P

Ikke sikkert du trenger det da, jeg selv får en liten, men tiltrengt rakett i ræva av kaffe. Bare det ikke bikker over, da kan det bli litt ADHD her og :-)

Gjest togli
Skrevet

Ikke sikkert du trenger det da, jeg selv får en liten, men tiltrengt rakett i ræva av kaffe. Bare det ikke bikker over, da kan det bli litt ADHD her og :-)

Godt det ikke bare er meg ;)

Drikker jeg kaffe etter klokka 15, sover jeg ikke på natta... Det er faktisk ikke tull engang ;)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg ;)

Drikker jeg kaffe etter klokka 15, sover jeg ikke på natta... Det er faktisk ikke tull engang ;)

Da drikker du for lite kaffe. Ta fire kopper til, så blir du trøtt. Super sovemedisin:)

Gjest togli
Skrevet

Da drikker du for lite kaffe. Ta fire kopper til, så blir du trøtt. Super sovemedisin:)

Fire kopper???!! MÅ jeg??? *svett* ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, godt å høre. ;)

Men du sier du skrev blogginnlegg om dette? Jeg antar du slakta henne? Det vil jeg i så fall gjerne se. :)

Dark-Angel 82
Skrevet

Men du sier du skrev blogginnlegg om dette? Jeg antar du slakta henne? Det vil jeg i så fall gjerne se. :)

Hehe, var i grunnen et ganske kort innlegg.

Du kan få link til bloggen på Solsiden. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...