Gå til innhold

forførende dufter?

Anbefalte innlegg

Gjest scentfreak
Skrevet

hvordan førføre en mann med duft? noen som har peiling på hvilke dufter som vekker interessen hos det mannlige kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt blir mange påvirket av dufter. Luktsansen sitter i en meget gammel del av hjernen.

Hvilken duft er nok veldig individuelt -selv liker jeg ikke de veldig "blomstrete" og oversøte, i hvert fall.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg blir forført av duft, men jeg klarer ikke å beskrive hva jeg liker. Synes egentlig de fleste kvinner lukter godt. Duften av kvinne er en fin ting.

Nå er uansett vi menn ganske ulike, så noe fasitsvar skal det godt gjøres å få.

Skrevet

Ingenting er som duften av et herlig hjemmelaget måltid!

Skrevet

Da jeg møtte kjæresten min brukte jeg ikke parfyme. Han sa at han syntes jeg duftet fantastisk. :-). Siden den dagen har jeg ikke brukt parfyme i det hele tatt, og han forteller meg nesten hver dag hvor godt jeg lukter.

Skrevet

Lakk og lær. Da lukter du ny bil. ;o)

Gjest Salmiakk
Skrevet

He he.

Gjest Annve
Skrevet

Din egen duft er best. Fra naturen sin side er vi ikke pafymerte.

Du utskiller feromoner som er ment å tiltrekke menn, ved å kamuflere disse med parfyme mister du din egen duft.

En engelsk undersøkelse jeg så på tv gjorde nettopp det, undersøkte hva som tiltrakk menn. Resultatet var helt klart, så mange som ni av ti menn følte seg mer tiltrukket av uparfymerte kvinner.

Skrevet

Din egen duft er best. Fra naturen sin side er vi ikke pafymerte.

Du utskiller feromoner som er ment å tiltrekke menn, ved å kamuflere disse med parfyme mister du din egen duft.

En engelsk undersøkelse jeg så på tv gjorde nettopp det, undersøkte hva som tiltrakk menn. Resultatet var helt klart, så mange som ni av ti menn følte seg mer tiltrukket av uparfymerte kvinner.

''Din egen duft er best. Fra naturen sin side er vi ikke pafymerte. Du utskiller feromoner som er ment å tiltrekke menn, ved å kamuflere disse med parfyme mister du din egen duft.''

Det har du helt rett i. Jeg skal ikke gå i detaljer, men har erfaring med dette opptil flere ganger ja. :o)

Skrevet

Det fikk meg til å tenke på denne:

''Kjære spørrespalte.

Jeg er en mann på 37 år som er lykkelig gift med min deilige kone og vi har to barn. Den siste tiden har min kone kjøpt mange nye klær, og hun har også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med, svarer hun alltid "ikke noen du kjenner". I forgårs ringte hennes mobiltelefon, og da jeg skulle ta den, freste hun at jeg aldri skulle røre hennes mobil!

Hver torsdag når hun kommer hjem, blir hun alltid satt av litt nede i veien. På torsdag besluttet jeg meg for å finne ut hvem som kjørte henne hjem. Så jeg gikk ut i innkjørselen, og gjemte meg bak min BMW. Da så jeg til min forskrekkelse at den lekker litt olje!

Nå er mitt spørsmål: er det normalt at en BMW 330i lekker olje når den kun er kjørt 30.000km?''

:-)

Med vennlig hilsen

Gjest storepadde
Skrevet

''Din egen duft er best. Fra naturen sin side er vi ikke pafymerte. Du utskiller feromoner som er ment å tiltrekke menn, ved å kamuflere disse med parfyme mister du din egen duft.''

Det har du helt rett i. Jeg skal ikke gå i detaljer, men har erfaring med dette opptil flere ganger ja. :o)

Nå blir jo dette andre veien, men vet du også at når du bruker p-piller så tilstrekkes du av andre feromon-lukter enn du tiltrekkes av når du ikke bruker p-piller?

Gjest Mrs. Abbott
Skrevet

Det fikk meg til å tenke på denne:

''Kjære spørrespalte.

Jeg er en mann på 37 år som er lykkelig gift med min deilige kone og vi har to barn. Den siste tiden har min kone kjøpt mange nye klær, og hun har også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med, svarer hun alltid "ikke noen du kjenner". I forgårs ringte hennes mobiltelefon, og da jeg skulle ta den, freste hun at jeg aldri skulle røre hennes mobil!

Hver torsdag når hun kommer hjem, blir hun alltid satt av litt nede i veien. På torsdag besluttet jeg meg for å finne ut hvem som kjørte henne hjem. Så jeg gikk ut i innkjørselen, og gjemte meg bak min BMW. Da så jeg til min forskrekkelse at den lekker litt olje!

Nå er mitt spørsmål: er det normalt at en BMW 330i lekker olje når den kun er kjørt 30.000km?''

:-)

Med vennlig hilsen

Ha ha, dagens :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...