Gjest brudens venninne Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg er bedt i bryllup i sommer, og derss koden er mørk dress. Og lurer da på om mitt antrekk er passende til det? Har et dust lilla skjørt som når meg til rett under knærne. Det er i et stoff som kan ligne lin, men litt penere. Dessverre blir det fort krøllete når jeg sitter. Toppen er lin, dus lilla/rosa som passer bra til skjørtet. Men det er altså lin, passer det til dress koden? Og hva passer best av tilbehør; hvi bolero og hvite sko, eller svart bolero og svarte sko? Det hvite ser mer sommeraktig ut, mens det svarte litt mer formelt. Så jeg heller selv mot det svarte. Meninger? 0 Siter
Gjest om dette Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 For å være ærlig synes jeg det høres for lite pyntet ut. Det er sikkert et pent antrekk, men jeg ville ikke brukt det i et bryllup. 0 Siter
Gjest brudens venninne Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 For å være ærlig synes jeg det høres for lite pyntet ut. Det er sikkert et pent antrekk, men jeg ville ikke brukt det i et bryllup. Det er nok mest lintoppen jeg er usikker på. Derfor vurderer jeg heller en topp med samme snitt, men bittelitt mørkere farge en skjørtet og et blankere stoff. Ka du tru? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes det høres fint ut, men jeg ville gått for det hvite tilbehøret siden det er et sommerbryllup. ) Litt glitter og stas rundt ørene og i halsen og kanskje en fin brosje så er du da pyntet nok vel?! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Høres fint ut, og jeg ville brukt hvitt tilbehør 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg syns det høres fint ut. Siden det er i sommer ville jeg valgt hvit bolero og hvite sko ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hmm jeg må nok si at jeg synes lintoppen virker litt lite pyntet, men vanskelig å si uten å helt se det for meg. 0 Siter
Gjest brudens venninne Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hmm jeg må nok si at jeg synes lintoppen virker litt lite pyntet, men vanskelig å si uten å helt se det for meg. Den er formsydd med litt broderi-mønster rundt V-halsen. Ikke lett å forklare helt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.