Gå til innhold

gruer meg til MR

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan jo være opptil 14 års forskjell da ;O)

Men jeg tror ikke man ser store forskjellen, Noen ser gamle ut som 45 og andre unge når de er 60.

http://www.americansongwriter.com/2009/10/carly-simon-preps-comeback-sues-starbucks/

Jeg så et interju med henne i går og hun er 66 år men på bildet her tror jeg hun er 63.

candyqueen_83

Men jeg tror ikke man ser store forskjellen, Noen ser gamle ut som 45 og andre unge når de er 60.

http://www.americansongwriter.com/2009/10/carly-simon-preps-comeback-sues-starbucks/

Jeg så et interju med henne i går og hun er 66 år men på bildet her tror jeg hun er 63.

Wow, hun så sprek ut :o)

Gjest ta det piano :)

Jeg deltok i et forskningsprosjekt og lå 1,5 time (!) i trommelen. Så lenge man klarer å puste rolig inn og ut og ikke "freake ut", føles det neppe klaustrofobisk. Dessuten er det jo veldig trygt, og de kan kjøre deg ut av maskinen på null komma niks om du får problemer og vil ut.

Gjest trommel

Vår mellomste har tatt MR flere ganger (mage/bekken). Hun er 10 år og syntes ikke det var spesielt klaustrofobisk. Men, det var litt vanskelig å ligge stille så lenge (varte ca 1,5 time).

Hjelp, det hørtes veldig lenge ut med 1,5 timer, men har andre greid det så gjør vel jeg det også:-)

Annonse

Gjest trommel

Jeg deltok i et forskningsprosjekt og lå 1,5 time (!) i trommelen. Så lenge man klarer å puste rolig inn og ut og ikke "freake ut", føles det neppe klaustrofobisk. Dessuten er det jo veldig trygt, og de kan kjøre deg ut av maskinen på null komma niks om du får problemer og vil ut.

Skal prøvet å ta det med ro:-) Forståelig at det kan ta så lang tid som du beskriver ettersom du var med på et forskningsprosjekt, men ser av svar under at dattera til en her også har ligget like lenge inni trommelen på eksakt samme undersøkelse som jeg skal på. Jeg hadde sett for meg et lite kvarter eller noe, menmen...

Uansett, på fredag er det over:-)

Skal prøvet å ta det med ro:-) Forståelig at det kan ta så lang tid som du beskriver ettersom du var med på et forskningsprosjekt, men ser av svar under at dattera til en her også har ligget like lenge inni trommelen på eksakt samme undersøkelse som jeg skal på. Jeg hadde sett for meg et lite kvarter eller noe, menmen...

Uansett, på fredag er det over:-)

Jeg har ligget der i 2,5 timer i den gamle maskinen de hadde på Ullevål for å ta fra nakken og ned til bekkenet. Men da hadde jeg to Valium innabords ;o)

Gjest Shira :o)

Jeg har tatt MR av magen, nå husker jeg ikke helt hvor lenge jeg lå, 30-45 min, noe der. Jeg måtte faste (jeg var innlagt, så det er godt mulig at jeg fastet til en annen undersøkelse også, jeg husler rett og slett ikke), men så lenge det ikke står i brevet så skal du ikke det.

Dersom du ønsker noe beroligende må du ta kontakt før, det er ikke alltid de har det på røntgenavdelingen, så ta en telefon. Da kan du samtidig spørre om hvor lang tid ca, hva som skal skje.

Lykke til! :o)

Gjest trommel

[quote name=Shira :o)' timestamp='1305613981' post='4581443]

Jeg har tatt MR av magen, nå husker jeg ikke helt hvor lenge jeg lå, 30-45 min, noe der. Jeg måtte faste (jeg var innlagt, så det er godt mulig at jeg fastet til en annen undersøkelse også, jeg husler rett og slett ikke), men så lenge det ikke står i brevet så skal du ikke det.

Dersom du ønsker noe beroligende må du ta kontakt før, det er ikke alltid de har det på røntgenavdelingen, så ta en telefon. Da kan du samtidig spørre om hvor lang tid ca, hva som skal skje.

Lykke til! :o)

Takk:-)

Står ingenting i brevet om fasting, tviler dessuten på at jeg kommer til å ha særlig lyst på mat den dagen uansett.

Gjest Shira :o)

Takk:-)

Står ingenting i brevet om fasting, tviler dessuten på at jeg kommer til å ha særlig lyst på mat den dagen uansett.

Nei, matlysten er jo ikke på topp når en gruer seg, men å kunne drikke er OK.

Jeg faster ofte, mat er greitt, men dersom jeg må være helt fastende slik at jeg ikke får drikke heller, da blir jeg muggen. ;o) (jeg er kaffeoholiker i tillegg, det bedrer jo ikke humøret ;o) )

Hjelp, det hørtes veldig lenge ut med 1,5 timer, men har andre greid det så gjør vel jeg det også:-)

Det varierer hvor lang tid det tar. Utfordringen med MR er at bildene bare kan tas på utpust (mage-MR i hvertfall), og da er det ikke så mange bilder de rekker å ta om gangen.

Men jeg er sikker på at du takler det helt fint :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...