Gå til innhold

Skal dere se på Grand Prix i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg gidder. Noe av gleden blir borte når ikke Norge er til stede og får null poeng;)

Jeg hadde håpet på at det var et deltakerland som ble diskvalifisert eller trakk seg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Favott
Skrevet

Ja det skal jeg. Er betatt av Tysklands Lena. :)

Skrevet

Har ikke tv, og tviler på at jeg hadde sett på om jeg hadde hatt tv. Sist jeg så MGP var i 1986, tror jeg.

Skrevet

Nei, det er jo ikke noe gøy når Norge ikke er med. Dessuten er det store problemer med signalene fra NRK her hos oss i kveld.

Gjest Jacoba
Skrevet

Nææ.. svitsjer vel innom i reklamepauser på andre kanaler, kanskje. Har ikke fulgt med noe særlig siden jeg ikke kan utstå Haba Haba. Hørte Sverige her om dagen, og ble bare sittende og måpe. Og ikke på en god måte. ;o)

Gjest Favott
Skrevet

Har ikke tv, og tviler på at jeg hadde sett på om jeg hadde hatt tv. Sist jeg så MGP var i 1986, tror jeg.

Du kan se finalen på nrk.no :)

Skrevet

Det står på men det er fordi jeg sovnet før Dagsrevyen og våknet for en liten stund siden.

Skrevet

Det står på men det er fordi jeg sovnet før Dagsrevyen og våknet for en liten stund siden.

jeg synes de bør utvide konseptet ved å ha en jury som gir umiddelbar krass kritikk. Da kommer jeg til å se på !

Gjest prust
Skrevet

Vi har hatt det på, men ikke fulgt med så nøye som vi hadde gjort dersom Norge hadde vært med i finalen.

candyqueen_83
Skrevet

Vi har hatt det på, men ikke fulgt med så nøye som vi hadde gjort dersom Norge hadde vært med i finalen.

Samme her. Mye rare låter i år.

Gjest prust
Skrevet

Samme her. Mye rare låter i år.

Ja, det var mye rart. Vi heier vel på Sverige (eldstemann) og Georgia (hun mellomste og jeg) - men vi har ikke hørt så nøye etter.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det var mye rart. Vi heier vel på Sverige (eldstemann) og Georgia (hun mellomste og jeg) - men vi har ikke hørt så nøye etter.

Georgia var ikke så verst syns jeg, men Sverige sin syns jeg er fæl.

Island sin er fin, men kanskje litt kjedelig. Ungarn har en fin låt, men hun synger ikke veldig bra.

Gjest prust
Skrevet

Island sin er fin, men kanskje litt kjedelig. Ungarn har en fin låt, men hun synger ikke veldig bra.

Må innrømme at jeg ikke fikk med meg verken Island eller Ungarn....

Skrevet

Det var jo kult at Azerbadjan vant. Da får vi lære litt mer om det landet til neste land. Jeg skulle ønske Grønland, Shetland og Færøyene også ble med, mangfold er bra.

Gjest påsana
Skrevet

Hun sang lang bedre enn de falske sangfuglene som vant.

Skrevet

Nei, orker ikke øst-europeisk-jalla-sirkus-musikk.

Skrevet

Jeg så på MGP på lørdag. Var på hytta, med lun NRK, men synes uansett det er artig med MGP selv om Norge ikke er med.

Jeg hadde ingen klar favoritt, men syntes Finland var veldig fin, og sånn sett artig at Norge ga den 12 poeng.

Helt OK at Aserbaidjan vant, og skjønner ikke hvorfor Hellas fikk så mange stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...