Gå til innhold

Skal dere se på Grand Prix i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

candyqueen_83

Ja, det var mye rart. Vi heier vel på Sverige (eldstemann) og Georgia (hun mellomste og jeg) - men vi har ikke hørt så nøye etter.

Georgia var ikke så verst syns jeg, men Sverige sin syns jeg er fæl.

Island sin er fin, men kanskje litt kjedelig. Ungarn har en fin låt, men hun synger ikke veldig bra.

Vi har hatt det på, men ikke fulgt med så nøye som vi hadde gjort dersom Norge hadde vært med i finalen.

Det var jo kult at Azerbadjan vant. Da får vi lære litt mer om det landet til neste land. Jeg skulle ønske Grønland, Shetland og Færøyene også ble med, mangfold er bra.

Jeg så på MGP på lørdag. Var på hytta, med lun NRK, men synes uansett det er artig med MGP selv om Norge ikke er med.

Jeg hadde ingen klar favoritt, men syntes Finland var veldig fin, og sånn sett artig at Norge ga den 12 poeng.

Helt OK at Aserbaidjan vant, og skjønner ikke hvorfor Hellas fikk så mange stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...